Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey iedereen!

Ik vroeg me af of iemand ervaring had met de xenon-look lampen, aangezien ik totaal niet handig aangelegd ben en het ombouwen naar een xenonkit niet zie zitten. Zo ja als er iemand met ervaring is... Geven deze lampen ook een betere lichtopbrengst en is er gevaar voor oververhitting, kortsluiting of andere problemen? Welk merk is aan te raden ? 

Alvast bedankt ! 

Geplaatst

Hey iedereen!

Ik vroeg me af of iemand ervaring had met de xenon-look lampen, aangezien ik totaal niet handig aangelegd ben en het ombouwen naar een xenonkit niet zie zitten. Zo ja als er iemand met ervaring is... Geven deze lampen ook een betere lichtopbrengst en is er gevaar voor oververhitting, kortsluiting of andere problemen? Welk merk is aan te raden ? 

Alvast bedankt ! 

Ik rijd al twee jaar met Xenon-look lampen en die bevallen mij erg goed.

Er is geen gevaar voor oververhitting en/of kortsluiting. Deze Xenon;look

lampen hebben dezelfde aansluiting als de originele lampen zodat dit een

klusje van 10 minuten is.  Kijk maar in mijn garage voor het effect.

Suc6

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

Ik had ook een paar xenon look lampen deze gaven minder licht dan de standaard lampen

die hebben er een week in gezeten daarna in de bochtenverlichting gezet dat gaat best.

heb toch gekozen voor xenon set.

Laat je goed informeren en koop geen lampen die minder licht geven dat is gewoon gevaarlijk vind ik

Geplaatst

Ik had ook een paar xenon look lampen deze gaven minder licht dan de standaard lampen

die hebben er een week in gezeten daarna in de bochtenverlichting gezet dat gaat best.

heb toch gekozen voor xenon set.

Laat je goed informeren en koop geen lampen die minder licht geven dat is gewoon gevaarlijk vind ik

@Jeroensw,

Ik heb daar een andere mening over. Er zitten 7500K GP Thunder lampen in en die geven