Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey iedereen!

Ik vroeg me af of iemand ervaring had met de xenon-look lampen, aangezien ik totaal niet handig aangelegd ben en het ombouwen naar een xenonkit niet zie zitten. Zo ja als er iemand met ervaring is... Geven deze lampen ook een betere lichtopbrengst en is er gevaar voor oververhitting, kortsluiting of andere problemen? Welk merk is aan te raden ? 

Alvast bedankt ! 

Geplaatst

Hey iedereen!

Ik vroeg me af of iemand ervaring had met de xenon-look lampen, aangezien ik totaal niet handig aangelegd ben en het ombouwen naar een xenonkit niet zie zitten. Zo ja als er iemand met ervaring is... Geven deze lampen ook een betere lichtopbrengst en is er gevaar voor oververhitting, kortsluiting of andere problemen? Welk merk is aan te raden ? 

Alvast bedankt ! 

Ik rijd al twee jaar met Xenon-look lampen en die bevallen mij erg goed.

Er is geen gevaar voor oververhitting en/of kortsluiting. Deze Xenon;look

lampen hebben dezelfde aansluiting als de originele lampen zodat dit een

klusje van 10 minuten is.  Kijk maar in mijn garage voor het effect.

Suc6

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

Ik had ook een paar xenon look lampen deze gaven minder licht dan de standaard lampen

die hebben er een week in gezeten daarna in de bochtenverlichting gezet dat gaat best.

heb toch gekozen voor xenon set.

Laat je goed informeren en koop geen lampen die minder licht geven dat is gewoon gevaarlijk vind ik

Geplaatst

Ik had ook een paar xenon look lampen deze gaven minder licht dan de standaard lampen

die hebben er een week in gezeten daarna in de bochtenverlichting gezet dat gaat best.

heb toch gekozen voor xenon set.

Laat je goed informeren en koop geen lampen die minder licht geven dat is gewoon gevaarlijk vind ik

@Jeroensw,

Ik heb daar een andere mening over. Er zitten 7500K GP Thunder lampen in en die geven

een beter lichtbeeld dan de originele lampen. Daarbij komt nog het voordeel dat het nagenoeg

dezelfde kleur heeft als de LED-verlichting (DRV).

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

hoi,

Die 7500K Gp  Thunder lampen, moet die voor de kia ceed   h7  zijn?

en wat voor een wattage  moet ik dan nemen dan?

Ben benieuwd   of dat beter en mooier licht geeft  in mij  kia ceed uit 2013

Mvgr

Geplaatst

Ik had een onbekend merk lamp daar kan het ook aan liggen.

Lampen vervangen voor die Gp thunder lampen is wel de makkelijkste oplossing

Geplaatst

Nog 1 vraagje! hebben jullie de bochtenverlichting en het grootlicht ook vervangen of enkel de hoofdlamp? Ga me vandaag een setje thunder gp's aanschaffen!  :-)

Geplaatst

Ik heb de bocht verlichting en de dimlichten in gp thunder xenon look gedaan. Ook lekker wit licht in de bochten :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Ik heb de bocht verlichting en de dimlichten in gp thunder xenon look gedaan. Ook lekker wit licht in de bochten :)

Heb jij daarvoor dezelfde lampen gebruikt als voor het gewone licht? sorry ken er niet zoveel van :P

Geplaatst

Heb jij daarvoor dezelfde lampen gebruikt als voor het gewone licht? sorry ken er niet zoveel van :P

Jep ik heb in de gewone lichten (dimlichten) xenon look gp thunder steken alsook dezelfde in de bocht verlichting.

In totaal dus 4lampen (H7 van 55watt) /2 setjes van gp thunder

• Like 1
  • 3 maanden later...
Geplaatst

Wes1990: Heb je de gp thunders al erin zitten? Kun je dat gemakkelijk zelf vervangen? Ik had namelijk een kia ceed uit 2008 maar binnen kort ben ik de trotse eigenaar van een kia ceed sportswagon uit 2014. Wil ook de h7 vervangen in gp thunder, had ik ook in de oude kia..

Gr. Dave d.

Geplaatst

het vervangen van een xenon look lampen is het zelfde als een gewoon koplamp lampje vervangen 

het is een beetje pielen maar gewoon zelf goed te doen 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...