Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Morgen ga ik samen met mijn vrouw kijken en rijden in een sorento ex 2.4 van 2005,

de auto ziet er supernetjes uit! ,een zwarte met lederen bekleding dvd in de hoofdsteunen bullbar en sidebars, netjes schoon dus niet versmeert.

er zit geen trekhaak onder dus lijkt me geen afgebeuld ding.

ben er vanmidag ff alleen geweest en in , onder en tussen de auto gekeken.

mijn vraag is (omdat ik niet bekend ben met de sorento) ;

de versnelingspook komt overeen met onze soeplepel? is dit normaal of een bekend euvel?

voor lag een beetje olie, onder blok was vettig, was rood achtig dus lijkt mij atf? stuurbekrachtiging? of gaan bij jullie de haren al overeind staan???

garage houder was zeer vriendelijk en betrouwbaar ogende man, hij vertelde dat hij de auto niet in onderhoud heeft gehad, maar wel de aandachtpunten wist van de  2.4,

heeft er zelf een testrit mee gemaakt en de auto reed goed melde hij....

sneak previeuw?

als het mee zit gaat dit m worden :tt1:  :tt1:

Geplaatst

Ik weet niet hoor, of dit ,m nou moet worden :(. Met der versnellingspook zelf geen ervaring, maar het lijkt me niet normaal dat die vergelijkbaar is met een soeplepel. Een Sorento van deze generatie die olie lekt is iets om helemaal niet blij van te worden.

Geplaatst

Mooie pluspuntjes: leren bekleding; geen trekhaak dus niet uit elkaar getrokken; zwart; dvd-schermen.

Vervelende minpunten: geen strakke versnelling; lekt olie (atf); vettig blok.........

De smileys met hartjes zeggen genoeg: verliefd op een optisch mooie sorento ( en ik ken het gevoel)

Geplaatst

Ik zou maar uitkijken met die lekkende olie.

Kan nog een duur grapje worden

Geplaatst

Ben vanmidag wezen rijden in de sorento, en de olie lekage komt bij het oliefilter weg, bij de tussenbak is ie netjes droog.

we hebben m gekocht!!!! incl. nieuwe banden, apk grote beurt  olie lekage wordt verholpen en het pookje wordt uit de soep gehaald! en  maand garantie!!!

en de prijs die er bij moest had ik zelf ook in gedachten, allen ging ik er van uit zo mee nemen :tt1:  :-)

4x4 werkt ook goed , geen lawaai, trillingen of andere ongein.

(heb onderweg zekering 13 nog gechecht en die zat er netjes in) 

Met de proefrit een hele slechte zandweg opgezocht en ging super!

heb er een goed gevoel bij, heb een autotechnische achtergrond, dus mag er een x wat zijn, dan maak ik er een gezelligsleutel dagje van...

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...