Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik heb een probleem, mijn elektrisch bedienbare raam van de bestuurders kant gaat niet meer open.

De auto is pas 2 jaar oud.

Weet iemand wat het zou kunnen zijn, ik kan er niks over vinden.

Gr truffel.

Geplaatst

Het raam aan de passagiers kant werkt nog wel ook via de deur van de bestuurder. Normaal zit op een zekering meerdere dingen en niet alleen een raam.

Geplaatst

Leg je oor eens te luisteren tegen de deur en bedien dan de knop: Hoor je het motortje wel?: Dan is het binnenwerk stuk.

Hoor je het motortje niet: Knop, bekabeling, motor zelf of toch stiekum een zekering. :)

Geplaatst

Gepost 10 april 2015 - 00:08

Bij mijn Picanto wilde het raam aan de bestuurderskant niet meer open gisteren. De zekeringen nagekeken, maar niets aan te zien. Ik heb wel de zekering voor linker- en rechterraam omgewisseld, maar het probleem bestond toen nog steeds.

Na vanmorgen over een stuk of 4 verkeersdrempels bij mij in de straat te zijn gereden, werkte het opeens weer.

Zal wel ergens een kabeltje een slecht contact maken, neem ik aan.

Ik merkte ook dat de drukknop-schakelaar om de ramen voor de overige passagiers te blokkeren niet meer werkt, niet dat ik die ooit gebruik trouwens. die werkt wel, maar enkel op de achterportieren.

Geplaatst

De bediening van de linker ruit is iets anders dan van de andere ivm de raamautomaat, misschien dat daar nog een extra zekering tussen zit?

Xtra40 heeft daar volgens mij een schema van, maar kan ook dat dat van de Rio is. (dan nog goed kans dat het hetzelfde werkt).

Geplaatst

Nu doet hij het weer, snap er niks van.

Ik heb eigenlijk niks bijzonders gedaan.

Gisteren avond na het werk ging ik naar huis en ik denk probeer het nog is en ja hoor ging weer netjes open en dicht lekker betrouwbaar dit wachten wel weer af weet nog steeds niet wat het is geweest.bedankt voor jullie reacties in ieder geval.

• 5 jaar later...
Geplaatst

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem met het raam, alleen krijg ik de deur niet open, waar zitten de schroeven om bij de zekering/motortje te komen ? 
het is een Kia C’eed uit 2008.

gr  

Geplaatst
16 uur geleden, Okiedokie zei:

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem met het raam, alleen krijg ik de deur niet open, waar zitten de schroeven om bij de zekering/motortje te komen ? 
het is een Kia C’eed uit 2008.

gr  

daar jij een ceed hebt en geen picanto ??

lijkt het mij verstandig om je vraag in de ceed afdeling te vragen 

deze post is al meer dan 5 jaar oud 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...