Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi ik ben Kars. Binnenkort stap ik over van een Picanto M uit 2006 naar een zwarte sportsline... De auto zal vooral in de provincie Groningen te zien zijn. Foto's zullen jullie van mij niet zien. Die plaats ik hier niet.

Groetjes,

Kars

Geplaatst

hallo Onbekend blijvende Kars,

Welkom op dit mooie forum, als we geen plaatjes van je bolide gaan zien hoop ik dat je wel gezellig mee komt kletsen

Geplaatst

Dat zal niet zo'n probleem zijn. En foto's plaatsen... tja. Hooguit doorlinken naar mijn foto's :)

Praten als vrouwen met senioriteit met een heel oud beroep lukt mij nog steeds :)

Geplaatst

Welkom Kars!

Ik ben wel benieuwd naar de foto's want ik heb een zilveren sportsline 2015, van jou ook 2015 model? :D

Geplaatst

Ja. Foto's nog niet mogelijk helaas..... vanaf zaterdag wel :) En het is ook de 2015 sportsline :)

Intussen eerste assessoire aangeschaft: Kingston 32 gig USB sticky van 1 of 2 cm :)

• Like 1
Gast Vitara 2
Geplaatst

Jaaaaa netjes! Van deze dus al 2 kleuren op de club! ;)

Hij rijd erg lekker btw!

Er is ook een forumlid met een witte. Dus al 3 kleuren ;)

Geplaatst

Er is ook een forumlid met een witte. Dus al 3 kleuren ;)

Ow gaaf, moeten een keer met z'n 3 op de foto! :D

Geplaatst

Ik moet nog ff wachten met foto's, dak spoiler moet er eerst nog op maar die is al 2x in backorder gezet ...  -.-

Geplaatst

Is dat dezelfde backorder als spatlappen?

Nee dat denk ik niet, ik heb de spoiler via de dealer besteld, geen spatlappen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...