John Kanon Geplaatst 4 Augustus, 2015 Geplaatst 4 Augustus, 2015 Vorig jaar na ruim 8.000 km de beurt laten doen,een mini beurt,kleine 100 euro. Dit jaar afspraak gemaakt voor een grote beurt,kreeg ik de mededeling dat ik nog wel een keer met een minibeurt toe kon. Ik heb het afgelopen jaar maar 6.500 km gereden. Voorwaarde was wel dat ik de remolie liet vervangen. Dit kost 32 euro,maar had nog een waardebon van 30 euro, i.v.m. sluiting filiaal Enschede. Was nu dus wederom klaar voor minder dan 100 euro. Zo is Kia rijden wel heel betaalbaar. In eerste instantie hadden ze vergeten de KIW te verlengen,maar dit is na 1 telefoontje alsnog gedaan. Volgend jaar zal het wel een grote beurt worden. Dit was volgens de dealer met name nodig omdat dan de remmen compleet worden losgehaald. Juist als je weinig km´s maakt,is dat na 3 jaar wel raadzaam volgens hem. Verder zou er niet zoveel verschil zitten tussen een gewone kleine en grote beurt. Dat zien we dan volgend jaar wel. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.