Jump to content

Een nieuw lid, 2 Kia's

Paul65

Recommended Posts

Nadat ik pas mijn C'eed 1.6 GDI DCT Super Pack van 2012 bij de garage heb opgehaald vond ik het toch eens tijd worden om me aan te melden bij dit forum. Altijd leuk om informatie uit te wisselen en vragen te kunnen stellen. Mijn wederhelft heeft overigens een Kia Picanto X-clusive Automaat uit 2008. Het vorige type dus nog. 

Ik heb al een aardig lange auto-historie omdat ik regelmatig wissel. De C'eed bevalt erg goed en heeft (nog) weinig kilometers (12500) dus hij kan nog even. Mocht het nog niet opgevallen zijn: beide Kia's zijn automaten. Mijn vrouw heeft een automaten-rijbewijs en dan is het handig dat ze niet alleen in haar Picanto kan rijden maar ook in mijn C'eed. Bovendien heb ik een mondelinge afspraak met de revalidatie-arts om automaat te gaan rijden. Dit nadat ik mijn schouder 4 jaar geleden verbrijzeld heb. Sindsdien is mijn rechterarm lichtelijk beperkt in zijn bereik. Na een jaartje geschakeld te hebben in een Fiat 500L heb ik toch maar besloten dat het verstandig is om weer naar een automaat over te stappen. Zodoende ben ik bij de Kia dealer van mijn vrouw terecht gekomen (Winters in Valkenswaard). Daar zag ik die mooie C'eed vol met gadgets en kreeg ook nog een faire prijs voor de 500L. Enfin, de deal is gesloten en ik ben er blij mee. Foto's komen nog wel, ik moet nu opschieten want de accu van mijn laptop is bijna leeg.