Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Gast william88
Geplaatst

dit is het geworden lourens

het valt me alleen op dat zowel bij ou als bij lourens de led verlichting meer naar de zijkanten schijnt. is de gehele plaat goed leesbaar in het donker?

Geplaatst

Plaat is  echt goed leesbaar in het donker. 

Het is op te lossen door onderstaande led's te gebruiken ipv de led's die alleen naar voren schijnen. 

UT8qUmGXoXcXXagOFbXJ.jpg

Gast william88
Geplaatst

Plaat is  echt goed leesbaar in het donker. 

Het is op te lossen door onderstaande led's te gebruiken ipv de led's die alleen naar voren schijnen. 

UT8qUmGXoXcXXagOFbXJ.jpg

oke thanks. dat wordt mijn volgende projectje van het voorjaar. en miss nieuwe zomervelgen, maar twijfel nog welke stijl ik wil.

Gast william88
Geplaatst

Projectje.... Voorjaar.... Is 5 minuten werk man .

dat je evt nieuwe zomer velgen wil hebben snap ik, mij werden de phantoms door de dealer sterk afgeraden ivm het corrosie probleem.

is zo gedaan ja, maar ik heb knie problemen dus kan niet even zo laag bij de grond werken. bij mijn velgen heb ik nu vlakbij de rand wat corrosie strepen lopen. ik zit nu te twijfelen tussen andere velgen met dezelfde kleur stijl, com4 wheels decimus black, of zwarte velgen met eventueel een rode rand erin. cw wheels cw2 black met rood. of eventueel platin p70 black polished.

Geplaatst

Kom maar ff langs als je de led's hebt, zet ik ze er voor je in.

Zwarte velgen met paar mooie Alloygator velg beschermers ;)

B.v. Wit
Corsa_med_hvid_large.jpg?v=1406483103

Gast william88
Geplaatst

Kom maar ff langs als je de led's hebt, zet ik ze er voor je in.

Zwarte velgen met paar mooie Alloygator velg beschermers ;)

B.v. Wit

Corsa_med_hvid_large.jpg?v=1406483103

dat type velg is ook erg mooi ja, ik had hem al gezien. alleen de alloygators vind ik net te lomp op de velgen, ze steken er te ver uit naar mijn zin. as k de ledjes heb en het lukt niet, laat k het wel ff weten. thanks.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...