Raymond GT-Line Geplaatst 9 Januari, 2016 Geplaatst 9 Januari, 2016 Vandaag m'n nieuwe speeltje bij de dealer mogen halen. Als het weer beter wordt volgen er meer foto's. Groet, Raymond PS die forumnaam moet ook maar eens veranderen! Quote
Wimis on Geplaatst 9 Januari, 2016 Geplaatst 9 Januari, 2016 Yes............... weer zo'n bommetje op de weg, mooie GT Kleur had beter ROOD geweest want die zijn nog sneller Veel plezier en veilige km met de Cee'd. 2 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 9 Januari, 2016 Geplaatst 9 Januari, 2016 Zo Raymond! Dat is een mooi speeltje. Gefeliciteerd met de Cee'd, ik wens je veel aangename kilometers toe. En ja, die forumnaam van jou, dat kan natuurlijk zo niet langer... Quote
cees Geplaatst 9 Januari, 2016 Geplaatst 9 Januari, 2016 Vandaag m'n nieuwe speeltje bij de dealer mogen halen. hg869f.jpg Als het weer beter wordt volgen er meer foto's. Groet, Raymond PS die forumnaam moet ook maar eens veranderen! top auto veel plezier 1 Quote
arjan gt Geplaatst 9 Januari, 2016 Geplaatst 9 Januari, 2016 Mooie auto en daar ga je zeker veel plezier aan beleven. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 Januari, 2016 Geplaatst 9 Januari, 2016 Yes............... weer zo'n bommetje op de weg, mooie GT Kleur had beter ROOD geweest want die zijn nog sneller Veel plezier en veilige km met de Cee'd. idd top wagen heel veel plezier toegewenst met deze prachtige Cee'd. En de kleur...... Een mooiere had je niet uit kunnen zoeken Quote
Pugnator Fortis Geplaatst 9 Januari, 2016 Geplaatst 9 Januari, 2016 Leuke auto! en zo te zien de facelift al! Waar heb je die gevonden? 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 Januari, 2016 Geplaatst 9 Januari, 2016 Volgens mij in de regio Utrecht Hij is pas 2,5 maand jong, dus zal idd het nieuwste model zijn. Quote
Raymond GT-Line Geplaatst 9 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 9 Januari, 2016 Leuke auto! en zo te zien de facelift al! Waar heb je die gevonden? Dit is inderdaad model 2016, deze stond bij Wolters in IJsselstein, 2 maanden oud en heel weinig kilometers. Auto is afkomstig van KIA, heeft een accountmanager ff in gereden, die heeft inmiddels de nieuwe optima. Eigenlijk gewoon een nieuwe auto en ben er hartstikke blij mee. 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 Januari, 2016 Geplaatst 9 Januari, 2016 Dit is inderdaad model 2016, deze stond bij Wolters in IJsselstein, 2 maanden oud en heel weinig kilometers. Auto is afkomstig van KIA, heeft een accountmanager ff in gereden, die heeft inmiddels de nieuwe optima. Eigenlijk gewoon een nieuwe auto en ben er hartstikke blij mee. Zo heb ik mijn eerste soul gekocht, stonden toen 1275 km op de teller.scheelde toen toch een paar 1000 euro's Quote
Gast william88 Geplaatst 10 Januari, 2016 Geplaatst 10 Januari, 2016 mooie bak. ik heb er ook naar gekeken, maar is boven mijn budget. ook als occasion helaas. veel plezier ermee! Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 10 Januari, 2016 Geplaatst 10 Januari, 2016 Prachtige auto, veel geluk ermee.. 1 Quote
bigwade Geplaatst 10 Januari, 2016 Geplaatst 10 Januari, 2016 Wij vonden em ook heel leuk ! Zelfs in het wit ! http://www.kiaclub.nl/topic/13765-testdrive-kia-pro-ceed-gt/ 2 Quote
Smart Geplaatst 13 Januari, 2016 Geplaatst 13 Januari, 2016 Één van de leukste en snelste testdrives mag ik wel zeggen....... 1 Quote
Raymond GT-Line Geplaatst 13 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 13 Januari, 2016 De GT is echt een heerlijke auto om mee te rijden, afgelopen Zondag een half rondje Nederland gedaan en dat was top! Enige nadeel was het steentje dat het gemunt had op de voorruit, en gelijk voor een scheur zorgde, echter op 9 Februari gaat er al een nieuwe voorruit in. Quote
Gast Geplaatst 31 Januari, 2016 Geplaatst 31 Januari, 2016 Mooie auto Raymond GT. veel plezier man. Quote
Raymond GT-Line Geplaatst 9 Februari, 2016 Topic Starter Geplaatst 9 Februari, 2016 Vandaag een nieuwe voorruit in de GT gekregen, kijken hoe lang deze heel blijft. Heb vorig jaar met m'n SW meer dan genoeg ruiten vervangen. Quote
bigwade Geplaatst 9 Februari, 2016 Geplaatst 9 Februari, 2016 Ik zou achteruit gaan rijden... 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 Februari, 2016 Geplaatst 9 Februari, 2016 Wij hadden LLumar Automotive Security Window Film op de ruiten van een aantal van onze auto's zitten. Dit hielp ook tegen steenslag op het voorruit. https://www.youtube.com/watch?v=oN1TnQtRUfw Quote
MelskeH Geplaatst 16 Maart, 2016 Geplaatst 16 Maart, 2016 Weet iemand het verschil tussen een Pro Ceed 1.6 GT uit 2014, 2015 en 2016 ?? 1 Quote
arjan gt Geplaatst 16 Maart, 2016 Geplaatst 16 Maart, 2016 volgens mij is er niet zoveel verschil,uiterlijk zie ik een ander model velg. In de auto een ander stuur en navigatie unit. het vermogen en ophanging en dergelijke is gelijk gebleven. Quote
Raymond GT-Line Geplaatst 16 Maart, 2016 Topic Starter Geplaatst 16 Maart, 2016 Weet iemand het verschil tussen een Pro Ceed 1.6 GT uit 2014, 2015 en 2016 ?? Ander stuur, andere radio/navigatie, andere velgen en andere achterlichten voor de vijfdeurs Cee'd. Onder de motorkap staat er geen GDI turbo meer op de afdekkap van de motor. Meer verschillen heb ik niet kunnen ontdekken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.