Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Gisteren m'n mooie nieuwe Sportage Extreme DynamicLine 1.6 opgehaald bij de dealer.

Na een paar korte ritjes heb ik wat vragen:\

1. hoe ervaren jullie de BT spraaksturing van de telefoon. Je moet kennelijk voor een persoon die bv zanden heet een eeuwigheid volgende pagina roepen. :mad:
  2. in het donker moesten we een 3e persoon achterin de gordel om laten doen. die kwam moeizaam uit het plafond. Maar nu bij het terugsteken ziet de "gesp" gewoon los in een open gat.
  3. hoe krijg ik de HAC aan? cfm de handleiding zit er geen aan en uit schakelaar op.

De auto rijdt verder top en ziet er als een plaatje uit.

Geplaatst

1) als het lijkt op die van de Picanto zeg je eerst "contact" en dan vraagt het systeem om de naam en zeg je die als "achternaam, voornaam".

2) geen magneetje in het dak ofzo? Geen persoonlijke ervaring met een Sportage...

3) de helling moet stijl genoeg zijn, van wat ik lees moet het dan vanzelf in werking treden.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Zaterdag opgehaald, dan wordt het maandag toch wel tijd voor een foto van de nieuwe aanwinst.

Geplaatst

Het weer was belabberd maar hier de foto's.

En in het daglicht is het probleem met de gordel opgelost. De kunststof rozet was met de gesp meegekomen uit het dak. Hij zit er weer in en alles zit zoals het hoort.

Zijaanzicht%20klein_zpsvqwepl6v.jpg

Schuinvoor%20klein_zpsk7oyqijk.jpg

Schuinachter%20klein_zpsv6fmnli4.jpg

Geplaatst

Mooi hoor :detective:

Ik zie wel een verbeterpunt............ sticker 7 jaar (moet nog) eraf :ninja:

Gaat er nog af! :vorigepost  :excl: 

• Like 1
Geplaatst

Heb ik ook wel eens dat je de kunstof rozet uit het dak trekt, is een beetje constructie fout van de gordel bevestiging in het dak

Geplaatst

Heb ik ook wel eens dat je de kunstof rozet uit het dak trekt, is een beetje constructie fout van de gordel bevestiging in het dak

Gordelroos......! cool-gifs-eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7ba

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...