Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja, en we meern aan in de buurt van Utreg....

Gast Vitara 2
Geplaatst

Raar hoor, lijkt wel of jullie je auto alleen wassen als je naar een meeting gaat.

Mijn Rio zal er morgen niet veel anders bij staan dan op een normale dag... SCHOON dus

Een schone auto rijdt echt veel lekkerder ;)

Gast william88
Geplaatst

Ach ik neem nog wel het een en ander mee om hem waterloos te wassen. En je kan hem evt morgen bij de texaco waar we verzamelen door de wasstraat trekken (alle programma's zijn daar nu €5)

Die van mij is zoals je heb kunnen lezen maandag helemaal gepoetst. Vandaag nog even op de hand gewassen. En morgen op de meeting even af detailen.

ik ga hem ff bij loogman wassen. die wassen aardig krasvrij. en kan ik hem gelijk even uitzuigen enzo.

Gast Vitara 2
Geplaatst

De mattenreiniger daar is ook perfect en gratis.

Geplaatst

Een schone auto rijdt echt veel lekkerder ;)

De Optima is vuil van binnen en van buiten maar rijdt prima!   Probeer maar uit :-) 

Heb geen tijd gehad om schoon te maken.

Wel wordt het weer een probleempje, mijn vrouw heeft een foto opdracht dus kan de hond niet meenemen en als het te warm is kan hij ook niet mee met mij naar de meeting..  kwil geen gesmolten hond.

Kan de hond wel een paar uur thuis laten maar dan verwacht ik alleen maar vragen "waarom heb je zo'n vies kleed op de achterbank liggen?"

Morgen weten we meer..   kleur van de Optima hoort dark blue te zijn, zie je iets rijden wat daar op lijkt zou ik het kunnen zijn. :yes:  ​

Geplaatst

Klopt, rijdt inderdaad lekkerder. Maar ook ik heb 'm vandaag door de wasstraat gejaagd. Ik heb er amper tijd voor.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Klopt, rijdt inderdaad lekkerder. Maar ook ik heb 'm vandaag door de wasstraat gejaagd. Ik heb er amper tijd voor.

Met 50 door de wasstraat :-)

Geplaatst

Met 50 door de wasstraat :-)

Minstens....

Gast Vitara 2
Geplaatst

Whaaaaa calamiteiten, waarom nou altijd op zondag.

Voor de rest van de heren en dames .... tot straks

Gast Vitara 2
Geplaatst

Het was idd weer gezellig, alleen jammer van de lage opkomst.

Met de muts over mijn oren getrokken en de zonnebril op mijn neus terug naar de polder gereden.

Geplaatst

Het was idd weer gezellig, alleen jammer van de lage opkomst.

Met de muts over mijn oren getrokken en de zonnebril op mijn neus terug naar de polder gereden.

ManMan,

heb ik je ook nog gemist..

Of niet ?

.

Gast Vitara 2
Geplaatst

William heeft daar een vette video van

Gast william88
Geplaatst

Deze vond ik bruut

DEMEERN.png

ik heb die na afloop nog ff gefilmd. ook ff rijdende beelden gemaakt op de snelweg. wat een gave kar is dat!

Gast Vitara 2
Geplaatst

ManMan,

heb ik je ook nog gemist..

Of niet ?

.

Kweet nie...

Ik ben iets voor 2 uur weer richting de polder gegaan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...