Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik heb misschien een aparte vraag, ik heb mijn Rio tweedehands gekocht particulier. De dealer van de vorige eigenaar zit in Zwolle, ik woon net onder Amsterdam. Kan ik voor garantie kwesties gewoon naar de dealer hier in Amsterdam gaan of moet dat echt in Zwolle?

Geplaatst

Zoals Colke al aangeeft kun je bij elke Kia dealer terecht, die gewoon de garantie overneemt en respecteert.

• 2 maanden later...
Geplaatst

Als het maar niet wolters uit Ijsselstein is heb ik echt slecht ervaring mee.

Vertel..

Dit is al ruim 8-9 jaar de golden dealer van Kia.

Mannen die nog weten hoe ze moeten sleutelen en meer.

NB ik heb niets met deze dealer te maken.

• 2 weken later...
Geplaatst

Denk niet dat dat hier op het forum gepast is maar heeft eerst de navigatie ongebouwd en waren vergeten de tranportschroef eruit te halen.en eerst me vrouw 2 keer gestuurd voor de problemen met de koppeling en een rammel onder het dashboard.ze is 2 keer weggestuurd met een lulverhaal toen ben ik zelf gegaan weer iemand die rijden.mankeert niks hoor ik weer.denk ga naar kia kooijman utrecht monteur heeft gereden en gaf me gelijk afspraak gemaakt en alles keurig opgelost.voor mij nooit meer naar Ijsselstein.heb nu weer een nieuwe besteld bij kooiman echt super bedrijf met echt goede service.

Geplaatst

Ik denk dat het bij iedere garage wel wat is, waar mensen werken worden fouten gemaakt en fouten kan je oplossen door erover te praten iets waar ze bij Wolters zeker voor open staan.

Gelukkig heb je je problemen bij Kooiman kunnen laten oplossen en rij je nog steeds KIA

En Wolters zonder dat ik er aandelen heb vindt ik het een prettige garage met meedenkende mensen en staat de service hoog

Geplaatst

Bovenstaand bericht is door mij geplaatst en niet door Preston, snap ook niet hoe ik in zijn account kan komen

• Like 1
Geplaatst

Grappig, ik heb van Kooijman 2500€ gekregen in 2011. omdat zij een grandioze fout hebben gemaakt met mijn toen jong aangeschafte cee'd sw. Kilomterstand klopte niet. Sorry maar dan ben je af. Dit naar een paar indicenten met mijn navigatie en achteruitrijcamera.

Toen naar Wolters overgestapt omdat ze toch in diezelfde stad zitten. Navigatie vervangen en camera terwijl volgens de heren van Kooijman er niets aan de hand was.

Geplaatst

Ik ben toen ook naar wolters gegaan vanwege goede recensies op internet maar achteraf toch spijt van.

Maar heeft volgens de monteur bij kooijman 1600 Euro gekost aan onderzoekskosten en dat wisten ze waarschijnlijk bij wolters.

Nadat ik hun belde dat ik bij kooijman wel geholpen werd en geen klant van hun meer was zeiden ze dat het een bekend verhaal was en dat hun het ook gewoon zouden oplossen.sorry maar dan ben je te laat zei ik.was in totaal 3.keer langs geweest met het zelfde probleem en iedere keer mankeerde er niks.aan de auto.echt een raar verhaal.

Maar ben nog druk

Steeds erg blij met me Rio en heb nu weer een nieuwe besteld.

Geplaatst

Ik denk dat het bij iedere garage wel wat is, waar mensen werken worden fouten gemaakt en fouten kan je oplossen door erover te praten iets waar ze bij Wolters zeker voor open staan.

Gelukkig heb je je problemen bij Kooiman kunnen laten oplossen en rij je nog steeds KIA

En Wolters zonder dat ik er aandelen heb vindt ik het een prettige garage met meedenkende mensen en staat de service hoog

Lijk ik Wolters op te hemelen is KOOIJMAN (Tiel) mijn zeer gewaardeerde dealer...    :mad:

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Ik heb binnenkort gesprekken bij beide KIA dealers bij mij in de buurt, Houten en Ijsselstein.
Ik heb bij beide een offerte gevraagd en praat dan verder als de Niro er is voor een goede proefrit.

Na de Hybride-rit van Toyota, afgelopen zaterdag komt daar waarschijnlijk een derde dealer bij: Kooijman Vianen (neem aan dat die ook in KIA doet?)

Dus binnenkort bericht over vervolg.......... Kooijman en Werkhoven hebben mij in het verleden goed geholpen en Wolters is nieuw voor mij.

Geef wel even mee dat de offerte van Wolters aantrekkelijker was dan Werkhoven. Het is maar een feit!

Euhm........ ik ben het Wimis !
Hoe kan dit?

Geplaatst

Ik heb binnenkort gesprekken bij beide KIA dealers bij mij in de buurt, Houten en Ijsselstein.

Ik heb bij beide een offerte gevraagd en praat dan verder als de Niro er is voor een goede proefrit.

Na de Hybride-rit van Toyota, afgelopen zaterdag komt daar waarschijnlijk een derde dealer bij: Kooijman Vianen (neem aan dat die ook in KIA doet?)

Dus binnenkort bericht over vervolg.......... Kooijman en Werkhoven hebben mij in het verleden goed geholpen en Wolters is nieuw voor mij.

Geef wel even mee dat de offerte van Wolters aantrekkelijker was dan Werkhoven. Het is maar een feit!

Euhm........ ik ben het Wimis !

Hoe kan dit?

had hier al eerder melding van gedaan 

en er was ook iets aangepast heeft niet geholpen zo te zien 

had vanmiddag al opnieuw de melding gedaan 

hoop dat de grote baas er snel naar gaat kijken voor dat er ergere dingen gebeuren

word vervolgt

Gast Warmentuuter
Geplaatst

had hier al eerder melding van gedaan 

en er was ook iets aangepast heeft niet geholpen zo te zien 

had vanmiddag al opnieuw de melding gedaan 

hoop dat de grote baas er snel naar gaat kijken voor dat er ergere dingen gebeuren

word vervolgt

Heel apart. ha.ha.ha.ha

In HQ Breukelen denken ze nu dat ik met een Niro bezig bent. 

Die staan nu op de banken te springen mag ik ze weer teleurstellen. :-)

Maar goed dat er naar gekeken wordt.

Hoor het graag als ik wat moet doen,

Geplaatst

Het plaatsen van posten onder een ander account.

Ik heb dit ook aan de hand gehad. Ik plaatste berichten onder het account van Bob.

Dit heb ik opgelost door de geschiedenis te wissen door Bob te vragen om zijn wachtwoord te veranderen. Daarna geen probleem meer gehad.

Wat dit veroorzaakt is mij een raadsel maar dat er een bug of hack in het forum zit is zeker.

Wellicht kan de beheerder scannen op virussen of een hack?

Geplaatst

Weet iemand een goede dealer in Rotterdam of omstreken? Ik heb niet zo heel fijne ervaringen met AHZ Rotterdam (beloven van alles en komen vervolgens weinig ervan na).

Geplaatst

Heel apart. ha.ha.ha.ha

In HQ Breukelen denken ze nu dat ik met een Niro bezig bent. 

Die staan nu op de banken te springen mag ik ze weer teleurstellen. :-)

Maar goed dat er naar gekeken wordt.

Hoor het graag als ik wat moet doen,

Hihi, zo als het nu gaat lijkt het weer prima te gaan!

Heb nu een offerte op jouw naam dus alles komt goed :tt1:

Leuke dag gehad vandaag..... Kooijman en Wolters

De Niro komt wel heel dichtbij als je ingaat op details en gadgets

Vrouwtje bepaalt de kleur en ik mag betalen :clown:

Alles lijkt een beetje af te hangen van 1 of andere "power" knop .....

Geplaatst

Weet iemand een goede dealer in Rotterdam of omstreken? Ik heb niet zo heel fijne ervaringen met AHZ Rotterdam (beloven van alles en komen vervolgens weinig ervan na).

Zelfde ervaring , ben ook geen fan van deze bedrijven (titel werelddealer??), Schiedam zelfde laken en pak, ik ben aan een beurtje toe maar ben van mening daar maar niet meer, het is 

idd veel beloven maar komt tot niets. Luisteren , betrokken , aan afspraak houden nee en soms toch wel slordig werk. Nee zou zo ook niet weten.

Misschien maar eens een vakgarage proberen of een bovag.?

Grtz

Geplaatst

@Kialoog

Hmm irritant zeg. Ik hoorde dat er één in Barendrecht zat en dat deze wel oké was...

Geplaatst

Mijn ongezouten mening:

KIA Werkhoven Houten

Goed bedrijf, kan wel moeilijk doen over (inruil-) prijzen, ellen lange verhalen waarom bepaalde handelingen nodig waren terwijl het boekje anders zegt. Net als slijtage delen en garantie.
Mijn laatste 3 Kia's komen hier vandaan en eigenlijk alleen de 2e was een drama (SP2) 1e nieuw Soul en 3e is de huidige SP3 (fijne auto)

KIA Wolters Ijsselstein

Warm bedrijf als je komt praten over een nieuwe auto met inruil. Hartelijke ontvangst en geen minuut hoeven wachten op het gesprek.
Eerste bod voor de inruil SP3 gelijk goed en bespreek baar maar ja, ze kennen de SUV van dit forum en weten hoe zuinig ik er mee ben!

Verdere ervaringen heb ik niet maar deze dealer staat hoog in het vaandel bij velen (bij sommige dan weer helemaal niet)

KIA Kooijman Vianen

Vanaf mijn 2e Toyota altijd vriendelijk en snel geholpen, probleempjes opgelost en altijd een goede prijs voor de inruil.

Na een kleine -uitstap- richting een ander merk, wederom weer vriendelijk geholpen en hartelijk ontvangen door de huidige eigenaar.
Ook het vrouwtje zei: Hier wordt je even hartelijk en warm ontvangen :) Laten zij nu ook Kia verkopen sinds 5 jaar.

Helaas geen bedrijven/dealer in jouw buurt. Maar historie van overige leden is vermeldingswaard en ter harte te nemen.

En als er een slechte ervaring gemeld wordt is deze meestal wel gegrond!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...