Boldonio Geplaatst 23 Juni, 2016 Geplaatst 23 Juni, 2016 Als dat zo is ben ik benieuwd hoe donker de Gravity Blue dan is. Als dat dan toch de 'zwarte' is waarvan het kenteken zegt dat hij blauw is, dan noem ik dat geen blauw meer, als je mij nog kan volgen Als ik jou was zou ik morgen Kia NL bellen en vragen welke kleur de JN-131-V is. Goed plan, bedankt voor de tip ! Kan ze zelfs chatten ! Quote
Boldonio Geplaatst 23 Juni, 2016 Geplaatst 23 Juni, 2016 Goed plan, bedankt voor de tip ! Kan ze zelfs chatten ! Ik heb ze net gechat. Ik word morgen terug gebeld. Heb ook gevraagd of ze misschien weten bij welke dealer deze auto momenteel staat. Quote
Ron Penguin Geplaatst 23 Juni, 2016 Geplaatst 23 Juni, 2016 Ik heb ze net gechat. Ik word morgen terug gebeld. Heb ook gevraagd of ze misschien weten bij welke dealer deze auto momenteel staat. Staan er dan auto's bij dealers? Ben benieuwd wat ze zeggen. 1 Quote
Derrek Geplaatst 23 Juni, 2016 Geplaatst 23 Juni, 2016 Denk dat ik vannacht nog droom van kleuren. Quote
Wimis on Geplaatst 23 Juni, 2016 Geplaatst 23 Juni, 2016 Staan er dan auto's bij dealers? Ben benieuwd wat ze zeggen. Nee, hij heeft gevraagd waar de test Niro's nu zijn Zal wel bij KIA Brkln zijn (in de kelder) Quote
Jordan Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 http://www.kia.com/nl/modellen/kia-niro/?checkmobile=false Ik was er niet bij maar wat ik zo vanaf de foto kan zien zou ik zeggen dat gravity blue de kleur is van de testdag. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 Toch wel mooi dat ze zelfs 2 kleuren wit hebben....Ze gaan het wel snappen . Quote
Preston Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 Vandaag getekend voor de Niro Gravity Blue. Als je op de site van KIA kijkt heeft de Optima ook een kleur Gravity Blue. Voor m'n gevoel is de Optima in die kleur wat lichter dan wat ik gezien heb in Lelystad. De kleur is zeker wel donkerder dan de huidige Optima die ik nu heb in de kleur Smokey Blue. ( zie m'n garage hier op het forum ) Kleur op staaltje van de Gravity Blue (Optima) bij de dealer gezien dus voorlopig hou ik het ff op die kleur. 19 juli zouden alle dealers een Niro in de showroom moeten hebben staan en ik heb "stiekum" m'n registratie nummer al gezien. Mijn bestelde auto kan dus 1- 2 weken na de 19e juli geleverd worden. Quote
Ron Penguin Geplaatst 25 Juni, 2016 Geplaatst 25 Juni, 2016 Kleur op staaltje van de Gravity Blue (Optima) bij de dealer gezien dus voorlopig hou ik het ff op die kleur. Ók, ik ben om. In Lelystad stonden 2 BLAUWE auto's en GEEN zwarte. Ik ben vandaag bij Wolters geweest en die had een kleurstaal Gravity Blue. Die is nagenoeg zwart. 1 Quote
Derrek Geplaatst 25 Juni, 2016 Geplaatst 25 Juni, 2016 Ók, ik ben om. In Lelystad stonden 2 BLAUWE auto's en GEEN zwarte. Ik ben vandaag bij Wolters geweest en die had een kleurstaal Gravity Blue. Die is nagenoeg zwart. Zwartachtig blauw neem ik aan. Of meer blauwachtig zwart ? Quote
Preston Geplaatst 25 Juni, 2016 Geplaatst 25 Juni, 2016 Het is maar net van welke hoek en wat voor lichtval je de auto ziet. Op de foto van Ron is dat al te zien. Bij Gravity Blue koop je dus een auto met 2 kleuren met de prijs voor 1 1 Quote
Wimis on Geplaatst 25 Juni, 2016 Geplaatst 25 Juni, 2016 Ik heb nu een zwarte......... de volgende krijgt een andere kleur Quote
Ron Penguin Geplaatst 25 Juni, 2016 Geplaatst 25 Juni, 2016 Twijfelde tussen wit of blauw, gaat denk ik dan een Deep Cerulean worden, blauw dus. Reden: de witte (Solid) lijkt pas over 4 a 5 maanden leverbaar. Heb het dan wel over een First Edition uitvoering. Maar ga vrijdag eerst de Niro is goed testen. Kans dat er een bestelling aan zit te komen is groot. Quote
Derrek Geplaatst 25 Juni, 2016 Geplaatst 25 Juni, 2016 Maar ga vrijdag eerst de Niro is goed testen. Waar ga je die testen dan? Quote
Derrek Geplaatst 25 Juni, 2016 Geplaatst 25 Juni, 2016 Twijfelde tussen wit of blauw, ..... Heb ik geen last van. Het wordt altijd een witte. 1 Quote
Ron Penguin Geplaatst 25 Juni, 2016 Geplaatst 25 Juni, 2016 Waar ga je die testen dan? Breukelen .... Volgens Wimis on staan daar de Niro's . 1 Quote
Boldonio Geplaatst 25 Juni, 2016 Geplaatst 25 Juni, 2016 Vandaag getekend voor de Niro Gravity Blue. Als je op de site van KIA kijkt heeft de Optima ook een kleur Gravity Blue. Voor m'n gevoel is de Optima in die kleur wat lichter dan wat ik gezien heb in Lelystad. De kleur is zeker wel donkerder dan de huidige Optima die ik nu heb in de kleur Smokey Blue. ( zie m'n garage hier op het forum ) Kleur op staaltje van de Gravity Blue (Optima) bij de dealer gezien dus voorlopig hou ik het ff op die kleur. 19 juli zouden alle dealers een Niro in de showroom moeten hebben staan en ik heb "stiekum" m'n registratie nummer al gezien. Mijn bestelde auto kan dus 1- 2 weken na de 19e juli geleverd worden. Gefeliciteerd Preston! Luxky you! Dan heb je zeker geen Executive, want volgens mijn garage komen de Executive (waaronder mijn auto) pas op de 2e boot op 2 september aan. Ik krijg mijn Gravity Blue Executive dus helaas pas in September. Quote
Boldonio Geplaatst 25 Juni, 2016 Geplaatst 25 Juni, 2016 Breukelen .... Volgens Wimis on staan daar de Niro's . Ben benieuwd of je er dan in mag rijden. Mijn Dealer heeft er ook 1 staan, maar er mag niet in gereden worden. Quote
Ron Penguin Geplaatst 25 Juni, 2016 Geplaatst 25 Juni, 2016 Ben benieuwd of je er dan in mag rijden. Mijn Dealer heeft er ook 1 staan, maar er mag niet in gereden worden. Heb het via mijn dealer geregeld. Heb ook al een bevestiging ontvangen vanuit Breukelen. Mag er een uur gebruik van maken. Kan natuurlijk zijn dat het alleen gedaan wordt als er ook een serieuze bestelling aan zit te komen, maar dat is in jouw geval ook geweest. Quote
Preston Geplaatst 25 Juni, 2016 Geplaatst 25 Juni, 2016 Gefeliciteerd Preston! Luxky you! Dan heb je zeker geen Executive, want volgens mijn garage komen de Executive (waaronder mijn auto) pas op de 2e boot op 2 september aan. Ik krijg mijn Gravity Blue Executive dus helaas pas in September. Klopt, niet gekozen voor de Exutive maar voor de Businessline. M'n hond wilde geen verwarmde achterbank 1 Quote
Derrek Geplaatst 25 Juni, 2016 Geplaatst 25 Juni, 2016 Ach, wat maakt het uit welke uitvoering en welke kleur. Ze zijn allemaal even mooi! 1 Quote
olympus Geplaatst 27 Juni, 2016 Geplaatst 27 Juni, 2016 Klopt, als je een afspraak bij de dealer maakte kan je een uur rond rijden in een Niro bij de importeur in Breukelen. Zo gezegd zo gedaan en afgelopen donderdag mocht ik een uurtje sturen, na een korte uitleg over de auto kon ik op weg ermee. Inderdaad je start hem en je hoort helemaal niks. Hij rijdt geruisloos weg en zonder dat je het voelt of hoort. De auto zit goed en is heel overzichtelijk, goed afleesbaar dashbord, de verschillende knoppen en bedieningen zijn goed in hand bereik. Een goede tom tom zeg maar zit er in. Ik moet zeggen dat de auto erg positief overkomt op mij. Hij schakelt op de snelweg op een gegeven moment over op electrische aandrijving en ook dat merk of hoor je niet. Al met al was de proefrit erg positief geweest moet ik zeggen. Ik heb rond gereden in de First edition uitvoering en hoogst waarschijnlijk gaat hem ook dat worden. Wordt vervolgd. 3 Quote
Derrek Geplaatst 27 Juni, 2016 Geplaatst 27 Juni, 2016 Hij schakelt op de snelweg op een gegeven moment over op electrische aandrijving en ook dat merk of hoor je niet. Ik dacht dat een hybride op de snelweg juist op de benzinemotor rijdt en juist niet op de elektrische aandrijving (dan zouden de accu's immers snel leeg zijn). 2 Quote
Wimis on Geplaatst 27 Juni, 2016 Geplaatst 27 Juni, 2016 Ik dacht dat een hybride op de snelweg juist op de benzinemotor rijdt en juist niet op de elektrische aandrijving (dan zouden de accu's immers snel leeg zijn). Dat dacht ik dus ook ! (boven de 50 km/h) over op de benzinemotor Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.