Albert jan & Brigitte Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Leuk verslag Wim en prachtige plaatjes. 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Dat was een aardige wereldreis Wimis. Goed verslag en mooie foto's Quote
Peter@ueberbach.nl Geplaatst 30 September, 2016 Geplaatst 30 September, 2016 Hoi Wim, fijn om te horen over de Niro. Wij hebben de Niro "blindelings" gekocht en wachten nu nog op de levering. Onze Niro moet een caravan kunnen trekken en de levering zal midden november zijn. De boot is vertrokken uit Zuid-Korea maar zal eerst nog wat andere havens aan moeten doen voordat hij in Rotterdam gelost wordt. Vraagje: Heb jij misschien de handleiding in pdf formaat? Zo ja, zou je mij die dan willen toesturen? Het instructieboekje heb ik via de dealer kunnen krijgen en heb ik al van voor tot achter en weer terug uitgelezen! Mooi verslag en foto's van je/jullie reis. Op het ogenblik zijn we met onze Venga en caravan ook in Italië. Eerst een week in Levico Terme geweest en nu staan we in de buurt (20km) van Trieste. Heb je nog vragen dan hoor ik het graag. Groet, Peter Ueberbach Peter@ueberbach.nl Quote
Peter@ueberbach.nl Geplaatst 30 September, 2016 Geplaatst 30 September, 2016 Toevoeging op mijn bericht: Ik zoek de handleiding van het navigatiesysteem. Je weet waarschijnlijk ook dat je dit op "mijn Kia" kunt vinden. Groet, Peter Ueberbach Quote
Wimis on Geplaatst 30 September, 2016 Geplaatst 30 September, 2016 Toevoeging op mijn bericht: Ik zoek de handleiding van het navigatiesysteem. Je weet waarschijnlijk ook dat je dit op "mijn Kia" kunt vinden. Groet, Peter Ueberbach Peter hoi Leuke vraag en nog mooier die bestemming aldaar. De handleiding is op dit forum te vinden echter de WWW handleiding laat nog even op zich wachten. Ooit komt de Niro (als trekpaard) voor jou. En dan verwacht ik wel een verslag zoals er al menig gepost is! De Niro met trekhaak komt er aan en het is nog even wachten daar op. De handleiding voor de Nav is een kwestie van geduld! Die komt er dan ook wel. Ik ga die niet inscannen en delen.......... dat kan ook niet! Kan je wel vertellen dat het geweldig is. Blindelings bestel? Oei oei oei.......... ga je geen spijt van krijgen 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.