Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

ISG Cee'd

Gast MrCeed

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo,

Vraag m.b.t het ISG (stop & Go): Het ISG systeem in mijn auto werkt op zich naar behoren als het voldoet aan de criteria die daar voor staat. Maar zodra het werkt en dus de motor stil valt blijft de radio aan. Bij het opnieuw starten blijkt dat telkens de gehele radiosysteem opnieuw gestart wordt! Indien binnen 5 seconden opnieuw gestart wordt blijft het (zij het soms) wel in de 'lucht'.

Mijn auto is voorzien van een Navigatie systeem van Pioneer.

Wie weet mij uit te leggen of inderdaad altijd het systeem opnieuw gestart wordt na de werking van ISG of dat de radio toch echt moet blijven werken?

alvast dank.

Ed.

Geplaatst

Ik kan je helaas niet helpen aan de oplossing maar weet wel dat het niet hoort. Je radio behoort gewoon te blijven spelen.

De oorzaak zou moeten liggen bij de stroomtoevoer. Op het moment dat je motor start vraagt die startmotor heel veel energie, vaak ten koste van andere gebruikers (dus ook je radio).

Het eerste dat mij te binnen schiet is laat je accu even checken. Andere optie zou zijn om een condensator te plaatsen voor je radio. Op die manier heeft je radio genoeg reserve power om bij het starten gewoon te blijven spelen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...