Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat laatste zal wel weer ....

Kijk maar naar de hyundai ix25.

Gewoon zonde dat ze die niet in Europa hebben uitgebracht.

Geplaatst

Ziet er niet onaardig uit maar is geen nekkentrekker ahw.

Wacht maar tot je hem in het wit ziet met een zwart dak, rood biesje aan de voorkant en een paar mooie velgen   :tt1:  :-D  :tt2:

Geplaatst

En dit zou de nieuwe "Rio" SUV moeten zijn. Althans volgend het Duitse autoblad autobild.

Zal wel aan mij liggen, maar ik zie hier meer een Citroën in. Positie van de richtingaanwijzers, vorm van de koplamp...

Maar het kan natuurlijk ook HEEL goede camouflage zijn :-)

Geplaatst

Ik vind het een mooie auto die zeer zeker geslaagd is, misschien een beetje teveel Audi A1 trekjes maar dat heeft beslist met de afkomst van de ontwerper te maken.

Nu nog een GT versie met 200+ PK en dan zie ik me daar wel in rondrijden.

Dan wordt het wel een witte hoor! :tt2: 

• Like 2
Geplaatst

Volgens mij is het alles behalve een rio als je de reacties hier boven leest :P

voor lijkt mij te veel op de I20

Zal wel aan mij liggen, maar ik zie hier meer een Citroën in

misschien een beetje teveel Audi A1 trekjes
Geplaatst

Ik vind het een mooie auto die zeer zeker geslaagd is, misschien een beetje teveel Audi A1 trekjes maar dat heeft beslist met de afkomst van de ontwerper te maken.

Nu nog een GT versie met 200+ PK en dan zie ik me daar wel in rondrijden.

Dan wordt het wel een witte hoor! :tt2:

Ik zat net een stukje te lezen over een Fiesta ST killer van Kia...ze hebben het over een Rio GT met 180PK.

http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/kia-gt-sports-car-be-joined-fiesta-st-rival

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik zeg zeker doen de ander versie vind ik teveel i20 dus niet mooi alleenrecht binnen zijde wel en zeker de functie van de radio

Geplaatst

Ik zeg zeker doen de ander versie vind ik teveel i20 dus niet mooi alleenrecht binnen zijde wel en zeker de functie van de radio

@PK24 lees graag even door hoe je moet posten /quoten 

als je op antwoorden drukt kun je onder die text gewoon je eigen text kwijt dus gaarne niet 2 posten gebruiken wat je in 1 wil doen 

heb die foto maar weer verwijdert

• 1 maand later...
  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...