Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Bij deze stel ik mij voor, ik heb dit weekend een schitterende Kia Cee'd uit 2013 aangeschaft. De auto is bijzonder luxe, van alles erop en eraan. Bewust gekozen voor een model zonder navigatie, ik heb er nare ervaringen mee, die fabrieks -af navi..

Betreft een Diesel. Aan het onderhoudsboekje te zien nog steeds garantie. Daarover een vraag, maakt het uit naar welke Kia dealer ik nu ga om iets te claimen? Er zit een dealer vlakbij, maar de auto is altijd aan de andere kant van het land in onderhoud geweest(bij Kia).

Ik heb namelijk zoals vele anderen last van een knipperende dagrijverlichting en wil hiermee even langs..

720.jpg

720.jpg

Groet!!!!

FF4266

• Like 1
Geplaatst

Normaal gesproken moet je gewoon terecht kunnen bij de plaatselijke Kia dealer voor garantie en onderhoud.

Elke Kia dealer kan een garantieclaim indienen bij Kia Nederland. Laat je ook nog eens je onderhoud bij dezelfde dealer uitvoeren, dan zijn zij ook bereidt om dat extra stapje te doen. Maar dat lijkt mij meer dan normaal.

Geplaatst

Je kan ook even een kennismaakgesprekje maken bij de dealer.

onder het mom ik wil mijn Kia graag bij jullie in onderhoud brengen. Dan kan je gelijk zien hoe en ze overkomen.

Ik heb moest bijna 2 jaar geleden overstappen van dealer. (mijn oude dealer stopte met KIA) Ik had de mogelijkheid om bij mij in Almere naar een dealer te gaan maar ook naar een dealer hier vlak bij. Ik hang heel erg aan de klantvriendelijkheid van een dealer en ben dus eerst even een kennismakingsgesprek gaan maken.

Maar dat even terzijde  ... Mooie Cee'd hoor, hier gaan jullie nog veel plezier aan beleven. En idd goed keuze om niet voor de af fabrieks nav te gaan. lees de topic over navigatie maar eens door :wink:

Geplaatst

Goh, toch goed gegokt met die navi dus! Bij mijn Corsa was het ook niet al te best... En dure updates. Voor die paar keer dat ik het gebruik doe ik de Garmin wel in de auto met de recentste kaarten!

Geplaatst

Er zijn wel hele mooie after-market navs voor de Cee'd te koop.

Ik rij dan wel in een Rio maar ik heb deze achteraf gemonteerd.

image_url-1869-1401390466.jpg

3c4fd579e3a01cd9dbb500a63d810162.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...