Jump to content

1e Winter Waxbeurt

Guest Vitara 2

Recommended Posts

Guest Vitara 2

Vandaag maar vast mijn Rio van de eerste laag Collinite 845 voorzien, van de week het 2e laagje erover en dan is hij weer mooi beschermd voor de winter.

Gelijk de velgen, banden en al het zwarte plastic ook maar even gedaan.

4046c02e844a8a983064da3e738c41d7.jpg

618b3fb773273ebd020e6f39f2fc7649.jpg

Guest Vitara 2

De Collinate 845 Liquid Insulator Wax is in eerste instantie ontwikkeld voor electriciteitsbedrijven om te beschermen tegen krachtstroom, kortsluiting en explosies.

Je kan je voorstellen dat deze wax dus een extreme bescherming biedt voor je auto!

De 845 is een vloeibare carnauba wax, met een échte carnauba glans en met een bescherming zoals je alleen terugvindt bij sealants.

Je kunt een bescherming tot 5 maanden en een noemenswaardige waterafstotendheid verwachten van de Insulator.

101219.jpg

Guest Vitara 2

Je moet het echt heeeeel dun aanbrengen. De eerste keer gebruik je echt geheid teveel.

Het is een Easy wax on wax of, oftewel aanbrengen en na 5 min. uitwrijven met een microvezeldoek.

Ik doe mijn auto 2 a 3 keer per jaar met 2 laagjes. En de 2,5 jaar dat ik dit flesje heb heb ik net de helft gebruikt.