Specialmade Geplaatst 15 Oktober, 2016 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Je moet het echt heeeeel dun aanbrengen. De eerste keer gebruik je echt geheid teveel. Ik doe mijn auto 2 a 3 keer per jaar met 2 laagjes. En ik de 2,5 jaar dat ik dit flesje heb heb ik net de helft gebruikt. Dun aanbrengen maar daarna ook nog uitpoetsen. Dus al met al ben je wel een tijdje bezig begrijp ik. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Nee uitpoetsen gaat zonder al teveel inspanning. iig veel makkelijker dan bij een hardwaxMaar ja het gaat natuurlijk niet vanzelf.Voor je hier aan begint moet je ook je auto eerst goed wassen om te voorkomen dat er vuil in de waxlaag gaat zitten. Dus al met al ben je wel even bezig. Ik heb afgelopen jaar ook mijn Rio ook een keer door een professional laten doen. Deze wassen, kleien, polijsten de auto en zetten hem ook nog in de wax. Dit is natuurlijk veel makkelijker dan zelf doen. Maar ik vindt het ook leuk om te doen, en op deze manier zie je wel goed hoe de staat van de auto aan de buitenkant is. ieder deukje krasje zie je als je hier mee bezig bent. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Geplaatst 15 Oktober, 2016 gewoon ff 2 filmpjes over de 845 ... https://www.youtube.com/watch?v=WOeHnhtVIyE https://www.youtube.com/watch?v=S01PAm4_PnI Quote
Smart Geplaatst 15 Oktober, 2016 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Ik zie glas en lak behandeling, ook kunststof met dit spul? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Dat zou ik dus niet doen. Daar gebruik ik VRP dressing van GC voor. Die geeft een mooie wetlook, ook op de banden. Quote
bigwade Geplaatst 15 Oktober, 2016 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Dank voor je antwoord. Prijs valt ook enigszins mee 473ml voor € 20,00. Beetje goede wijn is goedkoper.. Quote
Vfrood Geplaatst 15 Oktober, 2016 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Vanmorgen had hij idd een mooie wetlook. Is die van jou ook heel mooi opgedroogd met gele vlekjes? %$!@#$!% saharazand... Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 16 Oktober, 2016 Geplaatst 16 Oktober, 2016 Beetje goede wijn is goedkoper..Maar daar zou ik mijn auto niet zo 1,2,3 mee in de wax zetten. Netzomin als dat ik de 845 zou serveren bij een lekker stuk vlees of vis Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 16 Oktober, 2016 Geplaatst 16 Oktober, 2016 Is die van jou ook heel mooi opgedroogd met gele vlekjes? %$!@#$!% saharazand... Nop...geen last van %$!@#$!% gele vlekjes. Quote
Smart Geplaatst 16 Oktober, 2016 Geplaatst 16 Oktober, 2016 Beetje goede wijn is goedkoper.. Goede wax behoeft geen glans....oh toch wel! Quote
moneywim Geplaatst 16 Oktober, 2016 Geplaatst 16 Oktober, 2016 Even een begginers poetser vraag als je de auto helemaal (behalve de kunststof delen) hebt behandeld met die wax doe je hem dan verder wassen in maanden daarna met water en autozeep (soms zit daar ook was in) of alleen water Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 16 Oktober, 2016 Geplaatst 16 Oktober, 2016 Gewoon wassen zoals je al gewend bent. (Evt door de wasstraat goedkoop programma) Als ik hem weer helemaal moet wassen doe ik dat door hem eerst in te schuimen dan met water te wassen en dan na behandelen met een quick detailer. Meestal was ik mijn Rio waterloos met alleen de quick detailer. ( Soms 2 tot 3 keer per week) Ik gebruik de Vintage Speed Wipe Quick Detailer van Chemical Guys deze is 100% wax vrij. p.s. ik koop hem wel per gallon Quote
Leonocento Geplaatst 8 Februari, 2017 Geplaatst 8 Februari, 2017 Ik heb mijn venga voor het eerst gewaxt met spray wax van turrtlewax, is best wel goed spul. Je wast de auto, spuit hem af en terwijl die nat is de spraywax op het natte deel sprayen en met een microvezel doek de lak afdoen , ik wrijf hem daarna nog iets na met een droge doek, moet zeggen voor mij een goed resultaat. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 8 Februari, 2017 Geplaatst 8 Februari, 2017 4 uur geleden zei Leonocento: Ik heb mijn venga voor het eerst gewaxt met spray wax van turrtlewax, is best wel goed spul. Je wast de auto, spuit hem af en terwijl die nat is de spraywax op het natte deel sprayen en met een microvezel doek de lak afdoen , ik wrijf hem daarna nog iets na met een droge doek, moet zeggen voor mij een goed resultaat. Spray wax van turtle is idd makkelijk aan te brengen, maar het is er ook bijna net zo snel weer vanaf. Standtijd is echt zoooooo kort. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.