Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Navigatie te kort komingen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
12 uren geleden, Girdi zei:

Ik navigeer met orginele navigatiesysteem, tot  nog toe werkte dit goed,zette mijn IPhone op persoonlijke hotspot en dan gaf display cameraatje weer.na update naar IOS 12 werkte dit niet meer.

in mijn auto kan ik niet via instellingen radar controle zien.zie foto.wat gaat er fout.zie foto.wat doe ik fout,dealer wist het ook niet

4BE8F98F-5873-4E86-B4E8-623EF6587DC2.jpeg

Even alle verbindingen in je navi verwijderen en opnieuw instellen. Ook je iPhone hotspot verwijderen en opnieuw instellen.

Geplaatst
2 uren geleden, m van der pot zei:

Even alle verbindingen in je navi verwijderen en opnieuw instellen. Ook je iPhone hotspot verwijderen en opnieuw instellen.

Hoe bedoel je ?alle vinkjes uitzetten?en dan weer aanzetten?

Geplaatst

WiFi verbindingen gecheckt,toen IPhone op hotspot gezet en het werkt,!,!

allemaal hartelijk bedankt

Geplaatst

Ze hebben het allemaal druk druk. De Niro heeft geloof ik wel een apart systeem.

Maar ik ben blij dat het nu werkt,en dankzij dit forum .

• 2 weken later...
Geplaatst

ik heb mijn nieuwe niro nu ook al enkele dagen , en ik hou er wel van .

ook heb ik android auto geinstaleerd , ja weet ook nog niet goed welke navigatie ik ga gebruiken , kia , google maps of waze ... teveel keuzes ??

de flitspalen ben ik nog niet aan uit , bij waze zitten ze erop bij kia gaat het mij boven het hoofd :innocent: vind maar niet waar ik iets moet aanvinken , maar bon ...

voor de rest heel blij met mijn niro :clap:

Geplaatst

We hebben de navigatie van Kia best veel gebruikt. Kwa ergonomie zit het wel goed. Helaas merk ik dat Kia te vaak een route kiest die niet de snelste is. Bijvoorbeeld dat je over smalle 60kmh wegen wordt geloodst terwijl een beter alternatief voorhanden bleek

Geplaatst

Apple, Google en Waze gebruikt, mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Waze.

Iedereen zal wel zijn persoonlijke voorkeur hebben.

Volgens mij is Waze de enige die melding geeft bij voertuigen op een vluchtstrook met pech.

Geplaatst

Wat NirOOtje zegt klopt wel ,ik moest laatst van Aalsmeer naar Kampen stuurde Kia mij over de A1 inplaats van de A6 was 25 km verder rijden

Gast longbigbear
Geplaatst (aangepast)
1 uur terug, Girdi zei:

Hoe stel ik waze in? Gaat dat ook via CarPlay?

als het goed is kan je via android auto kiezen voor waze of google maps ,weet niet of dit ook kan bij carplay !

aangepast door longbigbear
Geplaatst

Nu de eerste grote rit met de KIa, vanuit Moldavie naar Zwitserland. Een aantal tekortkomingen zijn dat de Navigatie niet via de M0 om Boedapest heen wil maar door Boedapest gaat.

In Zwitserland geeft hij ook diverse kleine wegen aan om doorheen te gaan, terwijl er een snellere route en korter is.

De navi geeft op dat we naar Davos met treintransport moeten gaan terwijl je over de pas heen kan gaan, lijkt mij dat hiervoor een keuze menu zou moeten zijn of twee routes waar men kan kiezen.

Op de terugweg ook weer diverse tekortkomingen op de route in Hongarije , Roemenie en Moldavie, zo gauw men dan de afslag voorbij rijd, dan gaat de navi weer op de correcte route verder.

Lijkt mij dat de developers nog wat werk te doen hebben met navi systeem.

Trouwens bij de service van de Dealer in Chur wilde men mij niet helpen omdat zij geen tijd hadden om de navi te checken op updates, geen al te beste service dus.

Geplaatst

Heb je hem nog weleens een update laten doen?

updaten schijnt lang te duren,ik was mijn auto bijna 1 dag kwijt in februari,nieuwe A1 en A6 zijn nog niet aangepast,logisch want er wordt nog aan gewerkt.Ik heb nog geen ervaring in het buitenland.Je kunt ook Google maps of Waze  instellen via CarPlay .

Geplaatst
Op 18-10-2018 om 19:01, Girdi zei:

Ga het proberen bedankt

Waze op je iphone instaleren. Zorgen dat je IOS12 hebt en je krijgt waze in carplay te zien....
alle instellingen aanbrengen in de app op de iphone.

• 5 maanden later...
Geplaatst
Op ‎19‎-‎10‎-‎2018 om 14:15, pietsky zei:

Nu de eerste grote rit met de KIa, vanuit Moldavie naar Zwitserland. Een aantal tekortkomingen zijn dat de Navigatie niet via de M0 om Boedapest heen wil maar door Boedapest gaat.

In Zwitserland geeft hij ook diverse kleine wegen aan om doorheen te gaan, terwijl er een snellere route en korter is.

De navi geeft op dat we naar Davos met treintransport moeten gaan terwijl je over de pas heen kan gaan, lijkt mij dat hiervoor een keuze menu zou moeten zijn of twee routes waar men kan kiezen.

Op de terugweg ook weer diverse tekortkomingen op de route in Hongarije , Roemenie en Moldavie, zo gauw men dan de afslag voorbij rijd, dan gaat de navi weer op de correcte route verder.

Lijkt mij dat de developers nog wat werk te doen hebben met navi systeem.

Trouwens bij de service van de Dealer in Chur wilde men mij niet helpen omdat zij geen tijd hadden om de navi te checken op updates, geen al te beste service dus.

Ik heb dezelfde ervaring:

Ik was gisteren in Bad Pyrmont en wilde met de snelste route naar Hengelo.
In plaats van dat ik zo snel mogelijk naar de A2 werd gestuurd, stuurde het navigatiesysteem mij over alle wegen waar je weliswaar 100 km/u MAG rijden, maar amper 60 km/uur KUNT rijden. Dat kostte mij een half uur extra reistijd. Uiteindelijk heb ik de kaart er bij gepakt om op de A2 te komen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Ik heb ook een Kia C'eed: daarvan werkt het navigatiesysteem een stuk beter.
Wat beide systemen gemeen hebben is, dat ze je over elk veldweggetje sturen als je de kortste route pakt. Het zou fijn zijn als je bijvoorbeeld in NL de provinciale wegen zou kunnen selecteren, of in Duitsland de Bundesstrassen.
Ik had vroeger een Becker, en die kon je tenminste zelf naar jouw voorkeuren programmeren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...