Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Op 20-5-2020 om 19:37, Maximiliaan71 zei:

Ik heb hierover in december vorig jaar bericht. "De facelift heeft een achteruitrijlicht (rechts). De pre-facelift en de e-Niro hebben er twee omdat de mistlichten in de bovenste units zitten verwerkt en bij de facelift is deze verhuisd naar de bumper." Dus ja, het klopt dat er maar 1 achteruitlamp gaat branden bij het achteruit rijden.

Oke, duidelijk. Bedankt!

• 2 weken later...
Geplaatst
8 minuten geleden, Popko Nijmeijer zei:

Bij mijn Niro staat het akoestisch signaal veel te hard. Ik kan het geluid niet zachter zetten. Weet iemand waar de speakers zitten dan kan ik deze misschien los koppelen.

Bij mij kan deze gewoon zachter gezet worden hoor. 

Geplaatst
3 uur geleden, casper zei:

Bij mij kan deze gewoon zachter gezet worden hoor. 

Hoe dan?

Geplaatst
23 minuten geleden, casper zei:

Pagina 5-81

Kun je iets specifieker zijn. Mijn instructieboek versie 2017 gaat namelijk maar tot 5-55

Geplaatst
2 minuten geleden, Vince zei:

Kun je iets specifieker zijn. Mijn instructieboek versie 2017 gaat namelijk maar tot 5-55

Gebr Instellingen en dan naar geluid. Daar kan je hem zachter zetten. 

Geplaatst
4 uur geleden, casper zei:

Gebr Instellingen en dan naar geluid. Daar kan je hem zachter zetten. 

Blijkbaar heb ik een oudere versie van het instructieboek. Eindelijk de juiste info gevonden. Het stond op 4-68

Nu heb ik het geluid op niveau 1 kunnen zetten. Dat klinkt een stuk beter:)

Bedankt voor de info!

• Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst
19 minuten geleden, Vince zei:

Blijkbaar heb ik een oudere versie van het instructieboek. Eindelijk de juiste info gevonden. Het stond op 4-68

Nu heb ik het geluid op niveau 1 kunnen zetten. Dat klinkt een stuk beter:)

Bedankt voor de info!

Top. Is altijd nog beter dan de speakers loskoppelen :hammer:

• Like 1
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst

Ik rij zakelijk een 2020 Niro en erger me kapot aan het achteruitrij geluid buiten de auto. Ik begrijp dat sommigen het wel harder willen hebben maar ik kan je verzekeren dat mensen binnenshuis het geluid ook prima horen. Ook om 05.30 in de ochtend als ik de auto moet keren of achteruit de straat uit moet rijden (doodlopende straat). In de straat noemen ze me al de vrachtwagenchauffeur dus je snapt dat het geluid dermate opvalt dat mensen er zelfs opmerkingen op maken. Ik wil het geluid dus uitzetten of. Zo zacht dat het alleen.op korte afstand is te horen. Ik heb sensoren camera en mezelf en kan prima zien of er iemand aankomt of inschatten wanneer het handig is om niet blind zomaar achteruit te rijden.. 

Weet iemand of dit kan en zo ja hoe? Ik heb het dus niet over geluid wat de afstand aangeeft binnen in de auto maar het waarschuwingssignaal buiten achterin de auto om andere weggebruikers op mijn achteruitrijden te attenderen.

• Like 1
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Geplaatst

Ik stond gisteren naast de Niro terwijl mijn vrouw achteruit reed. Wat een herrie, plong ..... plong ..... plong ...... . Nooit gedacht dat die beep zo luid was.
Die tip van de VSS knop houd ik erin: scheelt boze buren wanneer ik 's nachts thuis kom :dup:

Geplaatst (aangepast)
1 uur terug, Flying_Dutchman zei:

Ik stond gisteren naast de Niro terwijl mijn vrouw achteruit reed. Wat een herrie, plong ..... plong ..... plong ...... . Nooit gedacht dat die beep zo luid was.
Die tip van de VSS knop houd ik erin: scheelt boze buren wanneer ik 's nachts thuis kom :dup:

Welke knop is het ?  In de handleiding is geen VSS of VESS knop te vinden..

Gevonden of Deze

Op mijn Dynamicline model 2020 heb ik die knop niet..

Knoppen (Klein).jpg

aangepast door SatJunk
Geplaatst

Ik heb de "gevonden" uitvoering van de VESS knop. Mijn Niro is een PHEV-uitvoering. Misschien zit die alleen in deze en de full-electric versie ....

Geplaatst

Ja dat was ook mijn bevinding eerst , ergens onder het luchtfilter. Daar ga ik niets loshalen... Maar op het filmpje zie je dat het achter de gril zit. Deze week eens kijken of dit bij de HEV ook zo zit...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...