Ga naar inhoud

LED verlichting


fvlokven

Aanbevolen Berichten

Op 26-6-2020 om 15:56, Starry zei:

Ik heb ze besteld. Ik ben benieuwd naar het lichtbeeld en vooral lichtsterkte. Mijn vorige auto’s hadden altijd xenon en ik vind het halogeen van de Ceed maar behelpen. Ik laat m’n ervaringen wel weten.

Heb de Led Dimlichten besteld, het halogeen is inderdaad niet de beste verlichting. Jammar dat dit nog standaard is bij de Dynamic plus Line. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor de duidelijkheid: ik had de H7 dimlichten besteld. Bij de Ceed bestaat de lampborging en stekker uit 1 systeem. Omdat deze lamp achter de borgplaat nog 14,7mm dikte heeft zitten past de stekker er wel op, maar krijg je de lamp niet geborgd. Met andere woorden: deze Ledlamp krijg je nooit vast op z’n plaats in de Ceed.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
Op 15-9-2020 om 23:49, Andrik Levins zei:

Is er iemand nog bezig geweest met de LED koplampen? Ik zou ze graag willen vervangen, maar ik zie niet echt terug dat dat succesvol geweest is.

Jazeker. ik heb de 12-11 mijn lease Kia opgehaald.

Van te voren al besteld op Ali: 2x een H7 adapter vanwege het stekkersysteem van Kia en H7 LED lampen om te proberen.

Na wat gepiegel is het gelukt de lampen met adapter en losse driver allemaal kwijt te kunnen in de lampunit met originele deksel er weer op.

Ook de mistlampen voor vervangen voor LED, deze had ik nog liggen, hier passen de LED's in zonder adapter, H8.

Van Ali: H7 LED: https://nl.aliexpress.com/item/4001142390144.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.544e4c4dZoD2VP

Adapter: https://nl.aliexpress.com/item/4000927340571.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.544e4c4dZoD2VP (niet meer verkrijgbaar bij deze verkoper maar dan weet je wat je moet hebben)

 

Nog te doen: nog 2x adapter bestellen en een setje H7 voor het grote licht.

Ik ben er erg tevreden mee, dimlicht + mistlicht beide led en komen nu qua kleur mooi overeen met de drl.

Om de mistlampen te vervangen kun je de kuip in de wielkast losmaken, kun je er goed bij.

aangepast door JvdW
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...