Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo mede forum leden!

Ik ben Marcel, 44 jaar en sinds een week n het bezit van mijn e-Niro. Ik heb gekozen voor een zwarte met rode interieur verlichting en moet zeggen prima keuze.

Hoop flink wat fijne kilometers te mogen maken.

IMG_6906.thumb.png.734278401d6606da1a68d3afcbf46ca0.pngIMG_6913.thumb.jpg.31001e57e58524a5a01f60a7154641fe.jpg

IMG_6907.thumb.png.90166942b9fb48a447c049bc852f69e9.png

IMG_6911.jpg

Geplaatst

Welkom! Hij ziet er strak uit met die snelle velgen en die blauwe accenten. Die binnenverlichting is wel heel bijzonder. Wist niet dat dit een optie was. Gefeliciteerd!

Geplaatst
Op 25-2-2019 om 13:29, Vince zei:

Welkom! Hij ziet er strak uit met die snelle velgen en die blauwe accenten. Die binnenverlichting is wel heel bijzonder. Wist niet dat dit een optie was. Gefeliciteerd!

Thx! Je kan voor interieur verlichting kiezen uit wit of rood. Heb zelf ook witte uitstapverlichting in de onderkant van deuren, erg handig bij nat weer uitstappen of modder :)

• 4 maanden later...
Geplaatst

Hallo Marcello75,

ik ga de Kia Niro bestellen. Mag ik vragen welke velg jij onder jouw auto hebt laten zetten? Ik vind ze ontzettend stoer! Ik kan het niet zo snel vinden welke type dit is. Bij voorbaat dank!!

gr. 

• 3 jaar later...
Geplaatst

Is die sfeerverlichting als accessoire te koop? Ik vind hem erg mooi, en zou zoiets ook willen hebben. Ik heb een e-Niro van aug 2021

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...