Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Kia medeweggebruikers!

Het is al vaker voorbijgekomen maar ook mijn achteruitrijcamera staat plotseling op zwart van mijn Kia ceed uit 2013. Ik denk dat dan de camera stuk is. Nieuw zijn ze schreeuwend duur!! En geen garantie meer op deze onderdelen. Weet iemand of er voordeliger camera's-zijn die passen op de ceed? Het is een blokje van 3 x 3 cm maar vraag me af of de aansluiting dan passend is en of je zomaar een andere camera in kan bouwen.

Ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft.

• Sad 1
Geplaatst (aangepast)

Inderdaad afgelopen jaar ook bij mij onder garantie gemaakt (Kia is van Maart 2013).

Heeft waarschijnlijk met vocht te maken in de camera.

Succes

aangepast door Chucky
  • 1 jaar later...
Geplaatst

Beste,

Ik heb de achteruitkijkcamera zelf vervangen met een bijna identieke camera.

Aansluiting is iets anders.

Van buiten als op de interface op de nav merk je niets dat het een andere camera is. 

Zowel in de nacht als in dag in prima werking

Is zelfs nog beter en scherper dan de voorgaande die stuk is. 

Ze heeft 2 maand proef op men achterklep gestaan omdat het hele gedoe is om het erin te monteren.

Nieuwprijs kia 585 euro zonder montage ( werkuren volgens verschillende dealers 4 uren )

Nieuwprijs vervangend toestel niet origineel 28 euro ( montage + aansluitwerk + callibiratie 6 uren )

• 1 maand later...
  • 10 maanden later...
Geplaatst

Beste, ik zelf had ook hetzelfde probleem.

Camera Pomile bij amazon kan je aankopen. Is juist dezelfde grote qua afmetingen. aansluiten op het video signaal en reverse signaal en het werkt.

Wel een camera kopen met mirrormode,parkingstrepen mode,...

Parkingstrepen moet je weg kunnen halen op de nieuwe omdat deze al worden weergegeven op het scherm zelf van je display.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...