Marcel20vt Geplaatst 21 April, 2019 Geplaatst 21 April, 2019 (aangepast) Goedendag ik wil binnenkort speaker update doen Wie weet hoe dat morel klink met een Pioneer mini versterker dab dubbel din van Pioneer en wat voor type van morel ik wil die van achter ook dan veranderen Ik weet dat smaken verschillend zijn 21 April, 2019 aangepast door Marcel20vt Quote
xtra40 Geplaatst 21 April, 2019 Geplaatst 21 April, 2019 Ik heb een originele radio in mijn RIO 4 met een mini versterker er tussen en jbl compo speakers voor en achter en een underseat subwoofer en dat klinkt heerlijk Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Marcel20vt Geplaatst 21 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 21 April, 2019 Oké maar ik ben niet zo’n Jbl man moet je mij niet verkeerd begrijpen dat is ieder voorzich Quote
xtra40 Geplaatst 21 April, 2019 Geplaatst 21 April, 2019 Oké maar ik ben niet zo’n Jbl man moet je mij niet verkeerd begrijpen dat is ieder voorzich Het zijn jou centen ieder zijn ding Maar het merk morel zegt mij helemaal niks En ik denk dat er wel meer zijn Ben er wel benieuwd naar Het versterkertje dat ik heb is van Pioneer en dat werkt voor mij perfect ook omdat de originele radio zo goed bevalt maar 0 vermogen heeft en dat is zo goed opgelost ding is zo klein past gewoon achter de radio Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Marcel20vt Geplaatst 21 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 21 April, 2019 2 minuten geleden, xtra40 zei: Het zijn jou centen ieder zijn ding Maar het merk morel zegt mij helemaal niks En ik denk dat er wel meer zijn Ben er wel benieuwd naar Het versterkertje dat ik heb is van Pioneer en dat werkt voor mij perfect ook omdat de originele radio zo goed bevalt maar 0 vermogen heeft en dat is zo goed opgelost ding is zo klein past gewoon achter de radio Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Daarom vroeg ik hier ook na het versterkertje van Pioneer krijg 9 mei erin , originele radio heb er niet meer in die is van Pioneer Quote
Murcielaygo Geplaatst 21 April, 2019 Geplaatst 21 April, 2019 Dus je HEBT al een aftermarket radio?Waarom dan alsnog een versterkertje? Vaak hebben aftermarket radio's uit zichzelf al ongeveer het vermogen dat zo'n mini versterker kan leveren.Voelt een beetje dubbelop dan... Quote
Marcel20vt Geplaatst 21 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 21 April, 2019 Ja ik heb aftermarket radio je krijgt iets vollere geluid Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.