Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Is dexe max. Hoogte bij de andere Sportage gebruikers ook zo, ik vind het echt maar een klein stukje met weinig effect lijkt mij.🤔

Geplaatst
Is dexe max. Hoogte bij de andere Sportage gebruikers ook zo, ik vind het echt maar een klein stukje met weinig effect lijkt mij.
Ja hoor, bij mij hetzelfde. Dit viel mij ook al op de afgelopen week.

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk

Geplaatst
1 uur terug, zei chrisvhv:

Ja hoor, bij mij hetzelfde. Dit viel mij ook al op de afgelopen week.

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk

Oke Thanks, dan hoef ik daar geen aandacht meer aan te geven, wel jammer, het gaat op die stand wel zijn doel voorbij vindt ik, zie het maar als een ventilatie stand.🤭

Geplaatst (aangepast)

Vorige week onze nieuwe Kia Sportage Hybrid opgehaald na bijna negen maanden wachten. Nog geen week in bezit maar de eerste indrukken/bevindingen zijn prima en tot nu toe kan ik nog geen negatieve ervaring melden, maar ik zal deze zeker vermelden als ik deze tegenkom. Instellen van alle opties en doorlezen van de gebruiksaanwijzing kostte me een paar uurtjes, maar dat doe je graag als je een nieuwe auto hebt. Ik wil hierbij Daniël van Janssen Kerres Maastricht bedanken voor de goede service en overdracht. Ondanks dat de wachttijd erg lang was regelmatig updates gekregen over de verwachte levertijd.

IMG_3982.JPEG

IMG_3987.JPEG

IMG_3990.JPEG

aangepast door Ludo Nieste
Kenteken zichtbaar
  • Like 3
Geplaatst
1 uur terug, zei Ludo Nieste:

Vorige week onze nieuwe Kia Sportage Hybrid opgehaald na bijna negen maanden wachten. Nog geen week in bezit maar de eerste indrukken/bevindingen zijn prima en tot nu toe kan ik nog geen negatieve ervaring melden, maar ik zal deze zeker vermelden als ik deze tegenkom. Instellen van alle opties en doorlezen van de gebruiksaanwijzing kostte me een paar uurtjes, maar dat doe je graag als je een nieuwe auto hebt. Ik wil hierbij Daniël van Janssen Kerres Maastricht bedanken voor de goede service en overdracht. Ondanks dat de wachttijd erg lang was regelmatig updates gekregen over de verwachte levertijd.

IMG_3982.JPEG

IMG_3987.JPEG

IMG_3990.JPEG

Eindelijk is het lange wachten beloond.  Heel veel rijplezier en onnodig om te zeggen dat je mooie uitvoering hebt gekozen😊

• Like 1
Geplaatst
1 uur terug, zei Ludo Nieste:

IMG_3982.JPEG

IMG_3987.JPEG

IMG_3990.JPEG

We hebben precies dezelfde afgelopen vrijdag opgehaald. Veel veilige km's gewenst!

• Like 1
Geplaatst
28 minuten geleden, zei Wim-A:

We hebben precies dezelfde afgelopen vrijdag opgehaald. Veel veilige km's gewenst!

Dank je wel en hetzelfde geldt voor jullie 👍

Geplaatst
53 minuten geleden, zei Henri497:

Eindelijk is het lange wachten beloond.  Heel veel rijplezier en onnodig om te zeggen dat je mooie uitvoering hebt gekozen😊

Zeker weten 👍

• 2 weken later...
Geplaatst

Hier een leuke vergelijking tussen Tucson en de Sportage. 

Als je op CC drukt in YouTube krijg je Nederlandse ondertiteling. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...