Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Sinds kort zijn de navigatie instructies nauwelijks (Zeg maar niet) te horen. 

De radio gaat wat zachter en ik kan horen dat er iets gezegd word maar dat is zo zacht dat het niet te volgen is.

Heeft iemand enig idee hoe ik dat op kan lossen ?

Thanks 

Marcel 

aangepast door mnijskens
Geplaatst

Ik ken het systeem van de Ceed niet, maar bij alle ingebouwde navigatiesystemen die ik tot nu toe heb gehad deed je dat met de volumeknop van de radio: op het moment dat de aanwijzing wordt uitgesproken draai je het volume omhoog.

• Like 1
Geplaatst
Ik ken het systeem van de Ceed niet, maar bij alle ingebouwde navigatiesystemen die ik tot nu toe heb gehad deed je dat met de volumeknop van de radio: op het moment dat de aanwijzing wordt uitgesproken draai je het volume omhoog.
Druk op de knop map om de aanwijzingen opnieuw te horen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Geplaatst

Kwestie van op het juiste moment aan de linker knop draaien.

Het is namelijk zo, dat terwijl de navigatie aanwijzingen worden gesproken, de volumeknop het volume van de navigatie aanwijzingen regelt.... Tijdens het afspelen van de radio, regelt hij het volume van de radio.

Tijdens het rijden kun je op de rechter draaiknop drukken om de laatste instructies nog eens te horen. Terwijl de stem spreekt, regel je dan het volume van die stem.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...