mnijskens Geplaatst 21 Mei, 2019 Geplaatst 21 Mei, 2019 (aangepast) Sinds kort zijn de navigatie instructies nauwelijks (Zeg maar niet) te horen. De radio gaat wat zachter en ik kan horen dat er iets gezegd word maar dat is zo zacht dat het niet te volgen is. Heeft iemand enig idee hoe ik dat op kan lossen ? Thanks Marcel 21 Mei, 2019 aangepast door mnijskens Quote
Joey-Rio Geplaatst 21 Mei, 2019 Geplaatst 21 Mei, 2019 VOlume van de navigatie stem hoger zetten... Quote
mnijskens Geplaatst 21 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 21 Mei, 2019 dat klinkt logisch maar die waar doe ik dat .. ben al ff aan het zoeken geweest maar vind het niet ? Quote
Selandus Geplaatst 21 Mei, 2019 Geplaatst 21 Mei, 2019 Ik ken het systeem van de Ceed niet, maar bij alle ingebouwde navigatiesystemen die ik tot nu toe heb gehad deed je dat met de volumeknop van de radio: op het moment dat de aanwijzing wordt uitgesproken draai je het volume omhoog. 1 Quote
Ysie Geplaatst 22 Mei, 2019 Geplaatst 22 Mei, 2019 Ik ken het systeem van de Ceed niet, maar bij alle ingebouwde navigatiesystemen die ik tot nu toe heb gehad deed je dat met de volumeknop van de radio: op het moment dat de aanwijzing wordt uitgesproken draai je het volume omhoog.Druk op de knop map om de aanwijzingen opnieuw te horen. Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk Quote
Tuurke Geplaatst 22 Mei, 2019 Geplaatst 22 Mei, 2019 Kwestie van op het juiste moment aan de linker knop draaien. Het is namelijk zo, dat terwijl de navigatie aanwijzingen worden gesproken, de volumeknop het volume van de navigatie aanwijzingen regelt.... Tijdens het afspelen van de radio, regelt hij het volume van de radio. Tijdens het rijden kun je op de rechter draaiknop drukken om de laatste instructies nog eens te horen. Terwijl de stem spreekt, regel je dan het volume van die stem. Quote
mnijskens Geplaatst 22 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 22 Mei, 2019 Bedankt .. dat was de 'gouden tip'.. Fijn om te weten .. En ik kan weer horen waar ik naar toe ga 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.