driel24 Geplaatst 27 Mei, 2019 Geplaatst 27 Mei, 2019 Hallo, Ik ben hier beland doordat wij ook Kia gaan rijden. Werkgever heeft een e-Niro besteld. Ik rij nu in een peugeot 308 sw 1.6 Diesel. Gaat wel wennen worden, mede gezien het feit dat ik erg veel rij. (45000 p/j) Ook de vakanties....... Wij kamperen altijd met een grote tent en rijden naar Spanje met een aanhangwagen. Dat is dus over. Jammer, maar ondanks dat kan ik toch niet wachten. Groet Driel24 Quote
Vibravis Geplaatst 27 Mei, 2019 Geplaatst 27 Mei, 2019 Had je zelf geen keuze dan? Ik heb bewust niet voor een elektrische gekozen omdat ook op vakantie gaan naar frankrijk, spanje of italie. Ik kom ook van een 308sw af en ga naar een Proceed Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
driel24 Geplaatst 27 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 27 Mei, 2019 Ik mocht kiezen. Het is echt een bewuste keuze. De kinderen worden ouder en gaan binnenkort waarschijnlijk niet meer mee. De kosten spelen een extreem grote factor. Per maand wel 240 netto verschil. EN ik vind Niro echt mooi. Quote
Vibravis Geplaatst 27 Mei, 2019 Geplaatst 27 Mei, 2019 Ja dat is ieder voor zich. Ik heb een afwijkende mening over elektrisch rijden Maar ik wens je er veel veilige kilometers en veel plezier mee! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.