Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wie van de Zappi gebruikers heeft ook de hub ?

Ik krijg de mijne niet werkend.
Hij heeft een LAN IP gekregen, is gepaired met de Zappi, maar maakt geen verbinding met de server.
Lampje blijft rood, en op de Zappi heeft hij ook geen cloud ip en local ip aan.

Heb de hub ook al in DMZ geplaatst als test, en getest zonder enige vorm van firewalling oid.
Status lampje blijft rood.

Ook de App krijg ik dus niet actief, want die vraagt om een registration code die ik uit de zappi moet halen, 
Maar de instructie heeft het over 4 informational pagina's in dat menu, maar ik heb er maar 3.

Geplaatst

Heb van alles geprobeerd, rechtstreeks in het modem (KPN), in DMZ, port forwarding op alle poorten naar de hub, firewall uit etc.
Ga vanmiddag maar eens bellen met ze, lees op internet meerder problemen met de hub en mensen die een nieuwe hebben gekregen, wellicht is die van mij ook niet in orde.

Geplaatst

heb hem aan de praat.

moest de download knop 10 sec ingedrukt houden volgens de supportmederker, en dat lukte.

nieuwste firmware op de zappi gezet direct.

enige vreemde is de app..

heeft dik 10.000kw weer... en zonnepanelen... die zonnepanelen heb ik (nog) niet, en 2de bron staat ook niet aan in de zappi.

Screenshot_20190611-163858_myenergi.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...