Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zojuist door mijn Kia dealer gebeld dat ze vanuit Kia de connected car kabel moeten vervangen, die schijnt niet goed te zijn. Misschien dat daardoor de info in de app niet altijd up-to-date is.

• Like 1
Geplaatst

Tja, dat die soms vervangen moet worden is al veel eerder aan bod gekomen, maar in die gevallen deed de Connected Services het helemaal niet meer en niet soms wel, soms niet.

Wordt dit een soort van terugroepactie dan? Of had je geklaagd dat die service het niet altijd goed doet?

Geplaatst
1 uur geleden, Hippe lip zei:

Tja, dat die soms vervangen moet worden is al veel eerder aan bod gekomen, maar in die gevallen deed de Connected Services het helemaal niet meer en niet soms wel, soms niet.

Wordt dit een soort van terugroepactie dan? Of had je geklaagd dat die service het niet altijd goed doet?

Werd zelf gebeld dus neem aan terugroep actie

Geplaatst

Ik heb in het begin zitten twijfelen om het wel of niet te doen. Uiteindelijk maar niet gedaan, zie niet echt meerwaarde als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Volvo.

• Confused 1
Geplaatst
47 minuten geleden, Xmoo zei:

Ik heb in het begin zitten twijfelen om het wel of niet te doen. Uiteindelijk maar niet gedaan, zie niet echt meerwaarde als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Volvo.

Voor een EV net wat handiger dan voor een plof-Kia ivm op afstand kunnen checken van de accu status.

• 2 weken later...
Geplaatst

Sinds twee maanden doet mijn app het ook niet meer, deze blijft constant vaststaan op de waarde van 2 jaar geleden. Op basis daarvan zelf contact opgenomen met de Kia dealer en zijn gaan op basis daarvan de kabel vervangen. Helaas belde mijn dealer niet uit zichzelf om de kabel vanuit voorzorg te vervangen. Dus ik denk niet dat het een landelijke terugroepactie is maar dat je gewoon een goede dealer hebt ;)

Geplaatst
1 uur terug, SanderM zei:

Sinds twee maanden doet mijn app het ook niet meer, deze blijft constant vaststaan op de waarde van 2 jaar geleden. Op basis daarvan zelf contact opgenomen met de Kia dealer en zijn gaan op basis daarvan de kabel vervangen. Helaas belde mijn dealer niet uit zichzelf om de kabel vanuit voorzorg te vervangen. Dus ik denk niet dat het een landelijke terugroepactie is maar dat je gewoon een goede dealer hebt ;)

Je hebt daar toch voor betaald? Dan mag je toch zeker eisen dat dit gewoon werkt? Daar hoeven ze echt geen twee jaar over te doen hoor...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...