Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gisteren bij het huren van een boedelbak klonk iedere keer als ik stil stond electronisch hoog gepiep vanuit achter in mijn Niro. Bij het wegrijden hield het weer op. Ik heb geen parkeersensoren achter en stond ook niet in de achteruit. Ik heb wel vaker een aanhanger achter de auto gehad maar niet dit geluid. Weet iemand wat dit is? Staat het ook in het boekje van de auto?

Geplaatst

Is het piepen gekoppeld aan gebruik van de rem?
Heeft de Boedelbak LED-verlichting?

Dan zou het een lichtwaarschuwing kunnen zijn, omdat LED te weinig stroom trekt om de Electronics te laten denken dat het lampje in orde is.

Geplaatst

Bij mij is het niet zo zeer piepen, als wel het geluid van electriciteit. Misschien ken je het wel, soms als een electrisch apparaat met de stekker in het stopcontact zit, dan hoor je heel zachtjes het geluid. (vaak bij hele goedkope AliExpress opladers bijvoorbeeld) Vroeger hoorde ik het ook bij tv's als ze aangezet werden... 

Ik weet het.. is een beetje vaag.. maar goed. :)

Geplaatst

Even voor de duidelijkheid: het zijn korte piepjes achter elkaar, dus een waarschuwingssignaal voor iets. Verder geen waarschuwingslampje op mijn dashbord.

Geplaatst

Denk dat het van je trekhaak komt die hiermee aangeeft dat er iets niet goed is met het aangekoppelde object.
Dit zal geen waarschuwing geven op het dashbord omdat dit een losstaand systeem is wat achteraf is ingebouwd.

• 4 jaar later...
Geplaatst

Help, zodra ik een aanhanger aankoppel en ga rijden ,dan krijg ik een piepsignaal, zodra ik rem is het weg. Wie kan mij helpen. Kia Niro hybride 2019

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...