Robert de Geplaatst 2 Augustus, 2019 Geplaatst 2 Augustus, 2019 Gisteren bij het huren van een boedelbak klonk iedere keer als ik stil stond electronisch hoog gepiep vanuit achter in mijn Niro. Bij het wegrijden hield het weer op. Ik heb geen parkeersensoren achter en stond ook niet in de achteruit. Ik heb wel vaker een aanhanger achter de auto gehad maar niet dit geluid. Weet iemand wat dit is? Staat het ook in het boekje van de auto? Quote
Rinze Geplaatst 2 Augustus, 2019 Geplaatst 2 Augustus, 2019 Interessant. Ik hoor dit ook maar dan als ik gas geef, dus bij het wegrijden, links achter... Quote
Murcielaygo Geplaatst 2 Augustus, 2019 Geplaatst 2 Augustus, 2019 Is het piepen gekoppeld aan gebruik van de rem?Heeft de Boedelbak LED-verlichting?Dan zou het een lichtwaarschuwing kunnen zijn, omdat LED te weinig stroom trekt om de Electronics te laten denken dat het lampje in orde is. Quote
Rinze Geplaatst 2 Augustus, 2019 Geplaatst 2 Augustus, 2019 Bij mij is het niet zo zeer piepen, als wel het geluid van electriciteit. Misschien ken je het wel, soms als een electrisch apparaat met de stekker in het stopcontact zit, dan hoor je heel zachtjes het geluid. (vaak bij hele goedkope AliExpress opladers bijvoorbeeld) Vroeger hoorde ik het ook bij tv's als ze aangezet werden... Ik weet het.. is een beetje vaag.. maar goed. Quote
Robert de Geplaatst 2 Augustus, 2019 Topic Starter Geplaatst 2 Augustus, 2019 Even voor de duidelijkheid: het zijn korte piepjes achter elkaar, dus een waarschuwingssignaal voor iets. Verder geen waarschuwingslampje op mijn dashbord. Quote
Hen E Geplaatst 5 Augustus, 2019 Geplaatst 5 Augustus, 2019 Denk dat het van je trekhaak komt die hiermee aangeeft dat er iets niet goed is met het aangekoppelde object. Dit zal geen waarschuwing geven op het dashbord omdat dit een losstaand systeem is wat achteraf is ingebouwd. Quote
weijland Geplaatst 11 April, 2024 Geplaatst 11 April, 2024 Help, zodra ik een aanhanger aankoppel en ga rijden ,dan krijg ik een piepsignaal, zodra ik rem is het weg. Wie kan mij helpen. Kia Niro hybride 2019 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.