Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal.

Telkens ik mijn Proceed start, dien ik steeds een melding te bevestigen op het infotainment scherm. Dit omdat hij altijd opstart met een gedeeld scherm navigatie en radio. De melding gaat over het voorzichtig zijn tijdens het rijden en dergelijke...

Bij mijn vrouw haar Rio heb ik dit kunnen aanpassen door het radio scherm als standaard te nemen, zodoende verschijnt die melding dan enkel wanneer je naar navigatie gaat.

Nu heb ik (denk ik) elke setting die kan worden aangepast geprobeerd, maar het wil mij niet lukken...

Iemand een gouden raad ?

Alvast bedankt

Geplaatst
19 minutes ago, RickBBBB said:

Volgens mij verdwijnt de melding na een x aantal seconden. Irritant: ja, levensbedreigend: nee :)

Idd, volgens mij in GEN4 & GEN5 is het niet uit te zetten.

Geplaatst
1 uur terug, Ovide zei:

Hallo allemaal.

Telkens ik mijn Proceed start, dien ik steeds een melding te bevestigen op het infotainment scherm. Dit omdat hij altijd opstart met een gedeeld scherm navigatie en radio. De melding gaat over het voorzichtig zijn tijdens het rijden en dergelijke...

Bij mijn vrouw haar Rio heb ik dit kunnen aanpassen door het radio scherm als standaard te nemen, zodoende verschijnt die melding dan enkel wanneer je naar navigatie gaat.

Nu heb ik (denk ik) elke setting die kan worden aangepast geprobeerd, maar het wil mij niet lukken...

Iemand een gouden raad ?

Alvast bedankt

Hoi

hoe heb je dat gedaan bij de rio uit wat voor bouwjaar is de rio

Geplaatst

Asjemenou.. nu voel ik mij beschaamd :oops:

De melding verdwijnt idd vanzelf na enkele seconden... Wat kan een mens soms ongeduldig zijn. Ikke altijd maar direct op bevestigen drukken en dan een uur zoeken in de menu's.

Wat betreft de Rio, is wel een type van de vorige generatie. Maar hoe, dat weet ik niet meer precies. Is al enkele jaren geleden :winkiss:

Geplaatst

Geduld is een schone zaak. Helaas heb ik dat ook niet :-):-):-)

Vaak voordat ik alle knopjes heb ingedrukt om van alles uit te schakelen (start-stop, auto hold aan, botswaarschuwing op waarschuwen ipv actief)  is de melding alweer verdwenen.

Geplaatst
40 minuten geleden, LC88 zei:

Geduld is een schone zaak. Helaas heb ik dat ook niet :-):-):-)

Vaak voordat ik alle knopjes heb ingedrukt om van alles uit te schakelen (start-stop, auto hold aan, botswaarschuwing op waarschuwen ipv actief)  is de melding alweer verdwenen.

giphy.gif

Geplaatst

Maar waarom start het scherm dan steeds in gedeelde stand?

Als ik de Rio 4 uitzet op navi stand start ie daarna op navi stand, uitzetten op radio stand, start ie met radio stand.

Geplaatst
9 uur geleden, Joey-Rio zei:

Maar waarom start het scherm dan steeds in gedeelde stand?

Als ik de Rio 4 uitzet op navi stand start ie daarna op navi stand, uitzetten op radio stand, start ie met radio stand.

Denk dat alleen de bedenker daarvan het antwoord weet... voordeel is wel dat je met splitscreen gelijk beide kunt zien natuurlijk :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...