Michel_1970 Posted February 21, 2022 Posted February 21, 2022 Gisteravond een kort en snel ritje naar dochterlief voor wat spulletjes, alleen onderweg wilde ik van muziekdrager wisselen (van USB naar Radio) en kreeg toen de melding ......niet mogelijk in camera-modus. Ik dacht, hoe kan dit, ik ben aan het rijden (vooruit). Tijdens de terug rit werd ik gebeld en kon dus ook het gesprek niet opnemen, RRRRRR Eenmaal thuis toch het één en ander geprobeerd waarbij zelfs, na de auto uitgezet te hebben en na een paar minuten weer gestart (aan dus), het scherm helemaal zwart bleef. Ik ga vanavond nog een keertje kijken en testen maar was even nieuwsgierig of hier toevallig iemand dit eerder aan de hand heeft gehad. Wordt vervolgt........ ps. auto van 6 maanden , verder prima karretje hoor, en met een stille, geruisloze schuif-/kanteldak . Quote
Marcel038 Posted February 21, 2022 Posted February 21, 2022 Gisteravond een kort en snel ritje naar dochterlief voor wat spulletjes, alleen onderweg wilde ik van muziekdrager wisselen (van USB naar Radio) en kreeg toen de melding ......niet mogelijk in camera-modus. Ik dacht, hoe kan dit, ik ben aan het rijden (vooruit). Tijdens de terug rit werd ik gebeld en kon dus ook het gesprek niet opnemen, RRRRRR Eenmaal thuis toch het één en ander geprobeerd waarbij zelfs, na de auto uitgezet te hebben en na een paar minuten weer gestart (aan dus), het scherm helemaal zwart bleef. Ik ga vanavond nog een keertje kijken en testen maar was even nieuwsgierig of hier toevallig iemand dit eerder aan de hand heeft gehad. Wordt vervolgt........ ps. auto van 6 maanden , verder prima karretje hoor, en met een stille, geruisloze schuif-/kanteldak .Naast de volumeknop van de audio zit een reset knopje dat met een pennetje of paperclip ingedrukt moet worden. Heeft mij ook al een paar keer geholpen. Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk 1 Quote
Michel_1970 Posted February 21, 2022 Author Posted February 21, 2022 Goeie tip @Marcel038, ga hem zeker meenemen. Ik hoop wel dat het bij deze ene keer blijft. 1 Quote
SmurfenB Posted February 21, 2022 Posted February 21, 2022 KiaNiroForum - Software Update Problems "The reset button usually has two functions. One is a soft reset, which is just pressing and releasing it. A hard reset usually requires holding the button anywhere from 10-30 seconds, and takes it down to factory default. If that won't do it, then it's likely bricked and a dealer might be able to reload the software with their special tools." Geen idee of bovenstaande werkt. Mij staat bij dat ik het gen5w systeem een keer een soft reset heb gegeven, door beide hardware knoppen in te duwen voor lange tijd, toen mijn gen5w systeem was vastgelopen. Quote
Michel_1970 Posted February 21, 2022 Author Posted February 21, 2022 Ressetten was niet nodig. Na de start van de auto en het systeem kwam alles zoals gebruikelijk tevoorschijn. Ook het wisselen tussen radio en usb of swipen ging goed. Dus probleem bleek van korte duur maar neemt niet weg dat er nu standaard een paperclip in de auto ligt. 1 1 Quote
Jojan265 Posted February 21, 2022 Posted February 21, 2022 Ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar wel ergens gelezen (bij andere merken) dat een USB stick nog wel eens voor dit soort problemen kan zorgen. Quote
Recommended Posts