Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn nieuwe Niro 2020 model Dynamic Line staat al 4 weken bij de dealer. Echter (vaste) trekhaak
is niet leverbaar.  Derhalve kan hij niet geleverd worden.

Het schijnt dat de trekhaak voor model 1 niet past.

Hebben daar meer mensen problemen mee?

Geplaatst (aangepast)
53 minuten geleden, JohnB2408 zei:

Het schijnt dat de trekhaak voor model 1 niet past.

Ik heb dezelfde Niro besteld maar nav de problematiek, genoemd elders op dit forum, van de lage kogelpositie van de vaste haak heb ik gekozen voor een losneembare. De dealer stelt dat de Brink haak de beste oplossing is. Afkevering van de auto staat gepland voor begin november '19. Ik begin me nav JohnB2408 nu wel zorgen te maken. Of is dat niet nodig?

aangepast door Jannic
stond een verkeerde naam in.
Geplaatst (aangepast)

Voor mij is afneembare geen optie.  Ik zou dan meerdere malen per week moeten monteren of afmonteren. Bij mijn huidige Niro
zit ook een vaste....

De modificatie schijnt aan bevestigingspunten aan het chassis te zitten..

aangepast door JohnB2408
Geplaatst

Onze Niro 2020 is geleverd op 12 augustus van dit jaar. Wij hadden via Leasemaatschappij een vaste trekhaak besteld. Echter de Niro is afgeleverd met een afneembare trekhaak.

Overigens kun je deze afneembare haak prima laten zitten hoor. Deze is via een sleutel afgesloten en kan dus niet zomaar door iemand gedemonteerd worden.

Geplaatst

ik heb deze vraag ook gesteld bij mijn dealer nav deze discussie hier zo en hij wist van niks en er kan gewoon een trekhaak onder . ik laat hem er later onder zetten omdat ik de trekhaak toch nog niet nodig heb en anders langer moest wachten .

Geplaatst
Op 8-10-2019 om 19:26, JohnB2408 zei:

Voor mij is afneembare geen optie.  Ik zou dan meerdere malen per week moeten monteren of afmonteren. 

zelf een afneembare hoef je niet te demonteren !!

Geplaatst
1 uur terug, bert111bel zei:

Zit die dan niet dusdanig hoog dat hij voor je nummerplaat zit Bert?

Geplaatst
Op 10-10-2019 om 09:25, dropje zei:

Zit die dan niet dusdanig hoog dat hij voor je nummerplaat zit Bert?

dat zou kunnen , ik heb nog geen trekhaak , weet het zo niet

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...