Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Met het veranderen van de zomer/wintertijd deed het systeem automatisch niets deze keer. Aangevinkt stond GPS en Zomer/wintertijd. Ik ga ervan uit dat Zomer/wintertijd niet aangevinkt moet worden en alleen GPS dus. Het instructieboek geeft niets aan hierover en volgens mij is het veranderd sinds de laatste update. Iemand anders ook dit opgevallen?

Geplaatst

Heb vijf minuten geleden de wintertijd ingesteld. Gewoon even op het digitale klokje drukken en dan vinkje bij zomertijd weghalen. Makkelijk. Maar had wel gedacht dat het net als op de computer automatisch zou gaan.

Geplaatst
16 uur geleden, Doublebogey5 zei:

Heb vijf minuten geleden de wintertijd ingesteld. Gewoon even op het digitale klokje drukken en dan vinkje bij zomertijd weghalen. Makkelijk. Maar had wel gedacht dat het net als op de computer automatisch zou gaan.

Precies, zo hebben wij dat ook gedaan, nog geen 10 seconden werk.

• 2 jaar later...
Geplaatst

Ook ik heb het handmatig gedaan, en inderdaad een werkje van niks.

Maarrrrrrrr......

Als ik bij AlieExpress een digitaal horloge koop voor € 5 dan past dat ding de zomertijd automatisch aan.

Ik kan me niet voorstellen dat het in mijn Niro entertainmentsysteem (kost wel iets meer dan € 5) zo moeilijk in te bouwen is.

Dus Kia. Bij de volgende update graag automatisch.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...