Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal 

Ik ben me oriënteren voor een xceed 

Ik twijfel tussen een 1.0 dynamiclinePlus of een 1.4 Dynamicline 

Heb nu een stonic met 1. 0 maar xceed is een stuk zwaarder 

Daardoor waarschijnlijk minder pittig of valt dat mee 

Geplaatst

Aangezien smaken en wensen nogal kunnen verschillen is hier door een ander weinig of niets zinvols over te zeggen....

bovendien mist  zinvolle informatie zoals rijstijl, gezinssituatie, regelmatig aanhangwagen / caravan mee en ook schakel of automaat voorkeur.

zelf proefrijden en zelf ervaren en dan kiezen is de enige zekerheid voor jouw waarheid

• Thanks 1
  • 1 maand later...
Geplaatst

T'ja dat getwijfel altijd he,ik kijk ook al een tijdje naar de xceed.       Ik rijd momenteel in een Sportage diesel ik weet dus ook niet wat kiezen benzine of diesel,ik rijd z'on 30000 km per jaar veel snelweg.     Het wordt natuurlijk ook altijd moeilijker om de meerprijs en taksen van de diesel terug te winnen ik rijd meestal ook maar 4jaar met een wagen.

Geplaatst

22 minuten geleden, Toby zei:

T'ja dat getwijfel altijd he,ik kijk ook al een tijdje naar de xceed.       Ik rijd momenteel in een Sportage diesel ik weet dus ook niet wat kiezen benzine of diesel,ik rijd z'on 30000 km per jaar veel snelweg.     Het wordt natuurlijk ook altijd moeilijker om de meerprijs en taksen van de diesel terug te winnen ik rijd meestal ook maar 4jaar met een wagen.

Ik zou dat mits het budget het toelaat voor de 1.4 dynamicplusline of hoger gaan. Dit omdat je aangeeft veel snelweg te rijden en het met de automaat 1.4 i.c.m met adaptive cruise control en Lane following assist heerlijk rijdt.

• 4 weken later...
Geplaatst

Vandaag mn Xceed 1.0 gekregen , maar ik vind hem redelijk pittig ....... al heb ik een proefrit gemaakt in een 1.4 en dat is toch wel een verschil met deze , maar voor mij is dit goed genoeg , ik was een Rio met 86 pk gewend dus dan naar 120 pk is al een verschil .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• 3 weken later...
Geplaatst

En de kogel is door kerk heb test gereden met de xceed 1.4 dct rijdt echt wel lekker,maar kwa ruimte binnenin viel hij toch wat tegen.

Dan nog is met de Niro test gereden hoewel die ook over 140 pk beschikt toch een heel stuk minder pittig.

Maar de ruimte binnenin is toch een stuk groter (zelfs iets meer dan in mijn sportage) en ook zuiniger .

Kofferbak is natuurlijk wel minder maar nog wel genoeg voor mij.

Dus heb mij nu een Niro besteld de sense uitvoering (Belgie) met open dak en de kleur steel grey leverdatum eind april begin mei.

Aftellen kan beginnen .:tt1:

• 2 maanden later...
Geplaatst
Vandaag mn Xceed 1.0 gekregen , maar ik vind hem redelijk pittig ....... al heb ik een proefrit gemaakt in een 1.4 en dat is toch wel een verschil met deze , maar voor mij is dit goed genoeg , ik was een Rio met 86 pk gewend dus dan naar 120 pk is al een verschil .

@frenkxx ik rijd de Xceed 1.0 dynamique plus line sinds januari, en hij bevalt me uitstekend, heb ook de pearl white. Zie ook mijn review op autoweek
https://www.autoweek.nl/reviews/artikel/kia-xceed-1-0-t-gdi-dynamicplusline-2020/

Kentekens komen ook bijna overeen

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

• Like 1
Geplaatst
@frenkxx ik rijd de Xceed 1.0 dynamique plus line sinds januari, en hij bevalt me uitstekend, heb ook de pearl white. Zie ook mijn review op autoweek
https://www.autoweek.nl/reviews/artikel/kia-xceed-1-0-t-gdi-dynamicplusline-2020/

Kentekens komen ook bijna overeen

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Goede review ik vind het echt een heerlijke auto om in te rijden , grappig dat de kentekens bijna overeen komen

• 7 maanden later...
Geplaatst

Halo iedereen, na 5 jaar Sportage nu een Xceed 14 T dct sense Quantum Yellow gekocht, wordt  rond de 15 januari geleverd ben benieuwd, de testrit viel zeer goed mee! Grts. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...