Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Deze gaat het worden!  Vermoedelijk zal het juli a.s. worden. Tot die tijd vermaak me met de motor.

IMG_20190906_133901.jpg

aangepast door yamaha
duidelijker
  • Like 1
Geplaatst

Ik weet het niet. Hij voelt heel ruimtelijk aan en heeft veel zicht naar buiten.

Er past een harp in van 170 cm met neergeklapte achterbank. Ik heb dat bij de e niro bekeken en dat leek wat kleiner, Ik heb dat niet gemeten.

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb inmiddels een e-Soul en ik heb deze wel met de e-Niro vergeleken. In de e-Soul lijk je ruimer te zitten, maar de e-Niro heeft een beduidend grotere kofferbak. Een e-Niro is ook iets langer. Ik was op zoek naar een auto met een hoge zit en daarom is het de e-Soul geworden. Deze was overigens ook nog eens snel leverbaar. Wel vreemd dat je zo lang op de auto moet wachten. Er staan er namelijk een heleboel op voorraad in Nederland, maar dan moet je wel de juiste kleur kiezen. Ik wilde snel rijden en heb daarom een antraciet grijze genomen.

• Like 2
  • 3 weken later...
Geplaatst
On 2/15/2020 at 1:42 PM, yamaha said:

Ik weet het niet. Hij voelt heel ruimtelijk aan en heeft veel zicht naar buiten.

Er past een harp in van 170 cm met neergeklapte achterbank. Ik heb dat bij de e niro bekeken en dat leek wat kleiner, Ik heb dat niet gemeten.

Hij heeft door de vorm inderdaad goed zicht naar voor en achter, maar volgens mij is de e-Niro een slag groter.

Heb zelf een e-Niro en de e-Soul nu als leenauto.

Qua interieur, rij eigenschappen en bediening is het vrijwel hetzelfde. Alleen het design is net iets anders.

Ook viel me op dat het scherm een slag groter en scherper is (soul), maar dat kan ook komen doordat ik het eerste model eNiro rijd.

• Like 1
Geplaatst

Hallo, ik geloof dat de kofferruimte van de e niro aanzienlijk groter is dan van de soul. Laatst eens bekeken!

Volgens mij is het scherm van de 2020 e niro  hetzelfde als van de soul.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...