Mark Janssen Geplaatst 28 Mei, 2020 Topic Starter Geplaatst 28 Mei, 2020 Nog effe een test zie je verschil in de velgen Quote
Mark Janssen Geplaatst 28 Mei, 2020 Topic Starter Geplaatst 28 Mei, 2020 21 minuten geleden, Toby zei: En ja hoor vandaag ook mogen afhalen. Effe een kwis kan je het verschil tussen de velgen aan de rechter en linker kant Quote
Toby Geplaatst 28 Mei, 2020 Geplaatst 28 Mei, 2020 19 minuten geleden, gjklasens zei: Dit is de executive line zo te zien. Virtual cockpit. Led koplampen - Ja,hier in België noemt dat de Sense uitvoering. Quote
Toby Geplaatst 28 Mei, 2020 Geplaatst 28 Mei, 2020 13 minuten geleden, Mark Janssen zei: Hey gaaf die cockpit is mooier Dan van de hybride Ga je ook nog de logo's verwijderden Voorlopig niet nee. Quote
dropje Geplaatst 29 Mei, 2020 Geplaatst 29 Mei, 2020 15 uur geleden, Toby zei: En ja hoor vandaag ook mogen afhalen. Schitterende auto's hoor !! Zit er nu een struik in het dashboard verwerkt? Of lijkt dat maar zo? 1 of andere reflectie? Quote
Toby Geplaatst 29 Mei, 2020 Geplaatst 29 Mei, 2020 26 minuten geleden, dropje zei: Schitterende auto's hoor !! Zit er nu een struik in het dashboard verwerkt? Of lijkt dat maar zo? 1 of andere reflectie? Ha,ha gelukkig lijkt het maar zo. Quote
dropje Geplaatst 4 Juni, 2020 Geplaatst 4 Juni, 2020 Op 29-5-2020 om 14:13, Toby zei: Ha,ha gelukkig lijkt het maar zo. Was wel een merk die dat doet/deed, de Sion dacht ik Quote
Arie Trein Geplaatst 27 Maart, 2021 Geplaatst 27 Maart, 2021 Weet iemand de naam van de boot wwarop mijn nieuwe kia staat die omstreeks 15 april in rotterdam aankomt. Quote
Mark Janssen Geplaatst 27 Maart, 2021 Topic Starter Geplaatst 27 Maart, 2021 Die boot komt voorlopig niet heb je het Nieuws gevolgd Quote
Vince Geplaatst 27 Maart, 2021 Geplaatst 27 Maart, 2021 1 uur geleden, Arie Trein zei: Weet iemand de naam van de boot wwarop mijn nieuwe kia staat die omstreeks 15 april in rotterdam aankomt. Kijk eens in dit draadje: https://www.kiaclub.nl/topic/25691-suez-kanaal-geblokkeerd/ Quote
Uilke Seinstra Geplaatst 8 Mei, 2021 Geplaatst 8 Mei, 2021 Op 27-3-2021 om 10:59, Arie Trein zei: Weet iemand de naam van de boot wwarop mijn nieuwe kia staat die omstreeks 15 april in rotterdam aankomt. De boot komt uit Amerika. Daar word de sorento gemaakt Quote
Uilke Seinstra Geplaatst 8 Mei, 2021 Geplaatst 8 Mei, 2021 Op 27-3-2021 om 11:15, Mark Janssen zei: Die boot komt voorlopig niet heb je het Nieuws gevolgd Vanuit Amerika wel. Daar word de sorento gebouwd Quote
Uilke Seinstra Geplaatst 13 Mei, 2021 Geplaatst 13 Mei, 2021 Op 16-3-2020 om 22:52, Vos zei: Zijn er vaste boten die door Kia worden gebruikt? weten jullie welke het snelste op dit moment binnen komt? Sorento komt uit Amerika Op 11-3-2020 om 09:46, deVee zei: Als de hybrid ook uit de fabriek in PYEONGTAEK komt net zoals de E-niro staat hij op de morning Lynn die aankomt op 19-4 in Rotterdam Via marine traffic kan je dit schip volgen Sorento komt uit Amerika Quote
MAF Geplaatst 25 September, 2021 Geplaatst 25 September, 2021 (aangepast) Echt top info, precies die dingen waar ik op zoek naar was. een paar, waarschijnlijk stomme, vragen… De auto zou altijd op een schip geregistreerd als “vehicles carrier” staan, een geen “cargo” ~ klopt dat? Als ik deze topics lees dan komen de auto’s normale gesproken op de koreanse “morning XYZ” schippen? hoe waarschijnlijk is de kans dat de auto via Rotterdam komt en niet via Antwerp of een andere? ik heb een executiveline runway red e-Niro op 23 juli besteld, dus verwacht rond begin/half november bij de dealer, dus misschien half/eind October bij de haven. ik zie geen EUKOR vehicle carriers vanuit pyeongtaek onderweg naar Rotterdam, maar 5 of 6 morning XYZ onderweg naar Antwerp. het zou ook misschien vanuit een andere poort dan pyeongtaek komen, maar dan ben ik echt in het donker spannend uitzoek werk! 25 September, 2021 aangepast door MAF Typo :-( Quote
Wessio Geplaatst 25 April, 2023 Geplaatst 25 April, 2023 Hoi , wij hebben in januari 2e week een Kia Niro besteld , Kan iemand mij toevallig vertellen welke boten er vanuit Korea hierheen komen ? De dealer vertelde vandaag dat die klaar stond voor transport maar welke boot wist die niet … zag de app marine Traffic maar best ingewikkeld haha gr Wesley Quote
Sjierk Geplaatst 30 April, 2023 Geplaatst 30 April, 2023 On 3/27/2021 at 10:59 AM, Arie Trein said: Weet iemand de naam van de boot wwarop mijn nieuwe kia staat die omstreeks 15 april in rotterdam aankomt. TAIPAN, maar daar heb je nu niets meer aan Quote
Sjierk Geplaatst 30 April, 2023 Geplaatst 30 April, 2023 On 4/25/2023 at 7:56 PM, Wessio said: Hoi , wij hebben in januari 2e week een Kia Niro besteld , Kan iemand mij toevallig vertellen welke boten er vanuit Korea hierheen komen ? De dealer vertelde vandaag dat die klaar stond voor transport maar welke boot wist die niet … zag de app marine Traffic maar best ingewikkeld haha gr Wesley Ga naar de website van https://www.eukor.com/schedule-search en kies als haven van vertrek(departure) Pyeongtaek. Uiteraard kies je als haven van aankomst Rotterdam. Je ziet dan de boten die onderweg zijn ( 2 op dit moment en 1 gepland). Hierna moet je een beetje gokken met de gegevens die de dealer je kan verstrekken, over de datum van verscheping. De dealer kan in het volgsysteem zien of je auto op zee zit of niet. (Die van ons i.i.g. wel ) Op https://www.marinetraffic.com kan je dan via de search functie (rechts bovenin) de naam van de boot opzoeken en kijken wat de positie is, waar hij vandaan komt en waar hij naar toe gaan (alle tussenstops worden per traject aangegeven.) De totale zeereis duurt ongeveer 6 weken, en onze auto is inmiddels, binnen 5 werkdagen, vanaf Rotterdam bij de dealer afgeleverd. Mogelijk wordt je auto geladen op de MORNING PROSPERITY V-056 vertrek op 17 mei 2023, of staat deze al op de MORNING LILY V-103, vertrokken op 22 april 2023. Bij zoeken op MarineTrafic niet de gehele naam invoeren, kies MORNING en zoek in de lijst naar de volledige naam en de toevoeging VEHICLES CARRIER. De boot meert aan in de Brittannie haven (Rozenburg), gelegen direct en zuidelijk naast de A15. Veel plezier bij het volgen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.