Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
19 minuten geleden, gjklasens zei:

Dit is de executive line zo te zien.
Virtual cockpit.
Led koplampen
-:)

Ja,hier in België noemt dat de

Sense uitvoering.

Geplaatst
13 minuten geleden, Mark Janssen zei:

Hey gaaf die cockpit is mooier 

Dan van de hybride 

Ga je ook nog de logo's verwijderden 

IMG_20200502_065837.jpg

Voorlopig niet nee.

Geplaatst
15 uur geleden, Toby zei:

En ja hoor vandaag ook mogen afhalen.:tt1:  

IMG-20200528-WA0012_LI.jpg

IMG-20200528-WA0000.jpg

IMG-20200528-WA0003_LI.jpg

IMG-20200528-WA0007_LI.jpg

Schitterende auto's hoor !!

Zit er nu een struik in het dashboard verwerkt? Of lijkt dat maar zo? 1 of andere reflectie?

Geplaatst
26 minuten geleden, dropje zei:

Schitterende auto's hoor !!

Zit er nu een struik in het dashboard verwerkt? Of lijkt dat maar zo? 1 of andere reflectie?

Ha,ha gelukkig lijkt het maar zo.

Geplaatst
Op 29-5-2020 om 14:13, Toby zei:

Ha,ha gelukkig lijkt het maar zo.

Was wel een merk die dat doet/deed, de Sion dacht ik

• 9 maanden later...
  • 1 maand later...
Geplaatst
Op 27-3-2021 om 10:59, Arie Trein zei:

Weet iemand de naam van de boot wwarop mijn nieuwe kia staat die omstreeks 15 april in rotterdam aankomt.

De boot komt uit Amerika.  Daar word de sorento gemaakt

Geplaatst
Op 16-3-2020 om 22:52, Vos zei:

Zijn er vaste boten die door Kia worden gebruikt? 
weten jullie welke het snelste op dit moment binnen komt? 

Sorento komt uit Amerika

Op 11-3-2020 om 09:46, deVee zei:

Als de hybrid ook uit de fabriek in PYEONGTAEK komt net zoals de E-niro staat hij op de morning Lynn die aankomt op 19-4 in Rotterdam

Via marine traffic kan je dit schip volgen

Sorento komt uit Amerika

• 4 maanden later...
Geplaatst (aangepast)

Echt top info, precies die dingen waar ik op zoek naar was.

een paar, waarschijnlijk stomme, vragen…

• De auto zou altijd op een schip geregistreerd als “vehicles carrier” staan, een geen “cargo” ~ klopt dat?
  • Als ik deze topics lees dan komen de auto’s normale gesproken op de koreanse “morning  XYZ” schippen?
  • hoe waarschijnlijk is de kans dat de auto via Rotterdam komt en niet via Antwerp of een andere?

ik heb een executiveline runway red e-Niro op 23 juli besteld, dus verwacht rond begin/half november bij de dealer, dus misschien half/eind October bij de haven.

ik zie geen EUKOR vehicle  carriers vanuit pyeongtaek onderweg naar Rotterdam, maar  5 of 6 morning XYZ onderweg naar Antwerp.

het zou ook misschien vanuit een andere poort dan pyeongtaek komen, maar dan ben ik echt in het donker :-)

spannend uitzoek werk!

aangepast door MAF
Typo :-(
  • 1 jaar later...
Geplaatst

Hoi , wij hebben in januari 2e week een Kia Niro besteld , Kan iemand mij toevallig vertellen welke boten er vanuit Korea hierheen komen ? De dealer vertelde vandaag dat die klaar stond voor transport maar welke boot wist die niet … zag de app marine Traffic maar best ingewikkeld haha 

gr Wesley 

Geplaatst
On 3/27/2021 at 10:59 AM, Arie Trein said:

Weet iemand de naam van de boot wwarop mijn nieuwe kia staat die omstreeks 15 april in rotterdam aankomt.

TAIPAN, maar daar heb je nu niets meer aan 😉

Geplaatst
On 4/25/2023 at 7:56 PM, Wessio said:

Hoi , wij hebben in januari 2e week een Kia Niro besteld , Kan iemand mij toevallig vertellen welke boten er vanuit Korea hierheen komen ? De dealer vertelde vandaag dat die klaar stond voor transport maar welke boot wist die niet … zag de app marine Traffic maar best ingewikkeld haha 

gr Wesley 

Ga naar de website van https://www.eukor.com/schedule-search  en kies als haven van vertrek(departure) Pyeongtaek. Uiteraard kies je als haven van aankomst Rotterdam.

Je ziet dan de boten die onderweg zijn ( 2 op dit moment en 1 gepland). Hierna moet je een beetje gokken met de gegevens die de dealer je kan verstrekken, over de datum van verscheping. De dealer kan in het volgsysteem zien of je auto op zee zit of niet. (Die van ons i.i.g. wel 😉)

Op https://www.marinetraffic.com kan je dan via de search functie (rechts bovenin) de naam van de boot opzoeken en kijken wat de positie is, waar hij vandaan komt en waar hij naar toe gaan (alle tussenstops worden per traject aangegeven.)

De totale zeereis duurt ongeveer 6 weken, en onze auto is inmiddels, binnen 5 werkdagen, vanaf Rotterdam bij de dealer afgeleverd.

Mogelijk wordt je auto geladen op de  MORNING PROSPERITY V-056 vertrek op 17 mei 2023, of staat deze al op de  MORNING LILY V-103, vertrokken op 22 april 2023.

Bij zoeken op MarineTrafic niet de gehele naam invoeren, kies MORNING en zoek in de lijst naar de volledige naam en de toevoeging VEHICLES CARRIER.

De boot meert aan in de Brittannie haven (Rozenburg), gelegen direct en zuidelijk naast de A15.

Veel plezier bij het volgen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...