Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wie heeft zijn ramen laten blinderen/verduisteren?

Bij welk bedrijf en ervaring hebben jullie hiermee? 
voor en achterkant? Of alleen achter?

Geplaatst

Hi,

ik rij meestal alleen, het zal warmte tegen houden en dat werk ook. Voor achter zittende zal het misschien niet zo prettig zijn tegen de donkere Ramen te kijken ...

Niro_Privacy_03.jpg

Geplaatst

Ik heb ook van dergelijke schermen in mijn Picanto TA en dat bevalt erg goed. Had ze hiervoor ook in mij Aygo.
Makkelijk te plaatsen, simpel te verwijderen en de ramen kunnen zelfs nog open zonder verlies van verduistering.
Enige "nadeel" is dat ik op de achterruit een naad heb, maar dat went; in een bestelwagen is het erger.
En mijn achterste dashcam heeft wat moeite met door het scherm heen kijken, maar dat ga ik nog oplossen.

Geplaatst

Mijn uitvoering had blank glas rondom. Ik heb het in 2018 laten doen bij Glascoating in Someren, alleen de achterste zijruiten en de achterklep. Je kunt kiezen uit zes verschillende tinten. Perfect gedaan en niet van origineel te onderscheiden en wettelijk toegestaan. We deden dat ook omdat onze hond achterin zit maar verder vind ik het gewoon ook een mooier gezicht.

Geplaatst
5 uur geleden, Gerd Bartels zei:

Hi,

ik rij meestal alleen, het zal warmte tegen houden en dat werk ook. Voor achter zittende zal het misschien niet zo prettig zijn tegen de donkere Ramen te kijken ...

Niro_Privacy_03.jpg

Dat is een hele mooi oplossing. Lijkt het aan de buitenkant of de ramen geblindeerd zijn of ziet het er nep uit?

U heeft goede ervaringen bij deze serie? Toevallig toen uitgezocht of er verschillende types of kwaliteiten zijn? 

dank voor de reactie! 

Geplaatst

Hi,

dit was het einige product, gevonden in de KIA-Webshop. Van buiten zie je licht de raster:

Niro_Privacy_01.jpg.0d2b00612b189b835ebb52898adaa964.jpg

Allen bij tegenlicht kan jij binnen iets zien. De qualiteit is top!

Geplaatst
5 minuten geleden, Gerd Bartels zei:

Hi,

dit was het einige product, gevonden in de KIA-Webshop. Van buiten zie je licht de raster:

Niro_Privacy_01.jpg.0d2b00612b189b835ebb52898adaa964.jpg

Allen bij tegenlicht kan jij binnen iets zien. De qualiteit is top!

Lijkt het aan de buitenkant ook of de ramen geblindeerd zijn of zie je dat er iets aan de binnenkant zit met ruitjes? Is het ook kwa uiterlijk een vooruitgang? Net als bij de duurdere uitvoering van de Niro 

Geplaatst

Wanneer jij dicht bij de ramen staat, dan zie jij de zwate smale rand van de paneel, meer niet. Het is een rasterpatroon en is heel dicht bij de glas.

Ik vind het mooier dan een folie ... en misschien ook bestandiger ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...