Jump to content

Ramen achter blinderen

Dino2

Recommended Posts

Over (hopelijk) 3 maanden kan ik mijn Kia Sorento HEV Dynamic in ontvangst nemen. De Dynamic is het tweede niveau qua afwerking en is verder dikke prima. Maar ik mis het wel dat de ramen achter niet donker getint zijn. Met donkere ramen ziet zo'n SUV er gewoon veel mooier uit. Ik kan de ramen alsnog laten 'wrappen/tinten' maar het betreft een leaseauto en ik zie dat er zijn ook van die privacy shade schermen zijn die je in de randen van het raam duwt. Daarmee zijn de ramen ook donker getint en mocht het nodig zijn kun je ze er ook weer uit halen. Heeft er iemand ervaring met dit soort schermen? Ik heb al op internet gezocht, maar voor het nieuwe type zijn deze schermen er vooralsnog niet. Iemand enog idee hoe lang een model op de markt moet zijn voordat deze schermen er wel zijn? Voor type 1 t/m 3 zijn deze er wel. 

• 4 months later...

Ik heb ze op mijn Picanto en die bevallen uitstekend.
Hoe snel ze er zijn voor jouw Sorento is lastig in te schatten; die verkopen natuurlijk een stuk minder dan de Picanto en Niro, dus zullen m.i. minder snel beschikbaar komen...
Dat ze er voor de eerdere wel zijn is dan op zich wel een goed teken.

Ik heb bij EVO film een set besteld, let op bestel wel voor het juiste model. Dit is plak/adhesive en verwijderbaar folie met een duidelijk handleiding voor ongeveer 80 euro ben je klaar en ca 40 min...een beetje prutsen en zweten...

Werkt perfect! Ik heb een leaseauto en het moet er dus ook weer af kunnen.

• Like 1