Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Screenshot_20220718-173626.thumb.png.9b54cf92562953911852a32b29177880.png

Helaas heeft mijn nieuwe Niro dit niet 

Het automatisch openen bedoel ik dan 

Edited by R.J.
  • Sad 1
Posted

Ik heb het artikel ook gezien, heel irritant dat dit werd omschreven als aanwezig op "de meeste auto's".
De auto-redactie van deze kranten lijkt heel erg gefocust op Europese merken, met name van het VAG-concern.

Posted

Ja, leuke optie,  vroeger ooit op 1 van mijn Mazda 6 gehad. Tot dat je een keer je sleutel in je zak  hebt zitten en zonder het te weten het knopje indrukt. Best vervelend als het regent. Mazda is er weer vanaf gestapt, mijn latere mazda’s hadden het niet meer. 

Posted

Mijn Kia Ceed MY'22 heeft dit op de voorramen. Dit zijn ook de enige ramen die volledig openen of sluiten bij het knopje helemaal indrukken of trekken. Achter ramen zijn volledig manueel, tot en met de laatst cm.

De Kia Xceed MY'19 had dit niet, Maar daar ging alle 4 de ramen zelf volledig dicht of open bij het knopje helemaal indrukken of trekken. Bij de Xceed kreeg ik ook een melding welke achter ramen (een beetje) open staan, dat heeft mijn Ceed ook niet! Dat was fijn geweest zeg.

Volgens mij moet je gewoon testen wat op je auto zit en wat niet, er lijkt geen lijn in te zitten bij kia. Dit constateerde de Kia Hyundai Channel ook op YouTube in dit filmpje. Voor meer Kia Hyundai Tech filmpje, zie deze link.

Posted
Op 19-7-2022 om 07:50, zei SmurfenB:

Mijn Kia Ceed MY'22 heeft dit op de voorramen. Dit zijn ook de enige ramen die volledig openen of sluiten bij het knopje helemaal indrukken of trekken. Achter ramen zijn volledig manueel, tot en met de laatst cm.

De Kia Xceed MY'19 had dit niet, Maar daar ging alle 4 de ramen zelf volledig dicht of open bij het knopje helemaal indrukken of trekken. Bij de Xceed kreeg ik ook een melding welke achter ramen (een beetje) open staan, dat heeft mijn Ceed ook niet! Dat was fijn geweest zeg.

Volgens mij moet je gewoon testen wat op je auto zit en wat niet, er lijkt geen lijn in te zitten bij kia. Dit constateerde de Kia Hyundai Channel ook op YouTube in dit filmpje. Voor meer Kia Hyundai Tech filmpje, zie deze link.

Dat word hier niet bedoeld het betreft het indrukken knopje van de afstandsbediening bediening hiermee kan op afstand alle ramen gelijktijdig open of dicht. Mijn ford Kuga had dit ook . Nu mijn Kia Niro My 22 gaat dit niet. Ik had dit wel handig gevonden gebruikte het op mijn vorige auto regelmatig