Jump to content
Sign in to follow this  
yamaha

toekomstige e soul rijder

Recommended Posts

hallo,

zoals afgesproken wat fotoos van de installatie van de zappi. De auto komt in juli,dus ik heb de zappi nog niet kunnen testen.

De hub heb ik nog niet geinstalleerd,Ziet er nogal complex uit.Daar zal ik de tijd voor nemen.

IMG_20200418_120048_LI (2).jpg

IMG_20200419_094034_LI.jpg

IMG_20200418_120559.jpg

Waarom drie UTP-kabels waarvan je telkens 2 aderparen samen pakt ipv 1 UTP met een aderpaar per CT?

Niet alleen scheelt dat kabel, maar doordat je nu een aderpaar als ader gebruikt is je bekabeling storingsgevoeliger; het twisten van de aderparen heeft een reden, deze heb je nu teniet gedaan...

En de lusjes in de aanvoerkabels mogen volgens mij niet meer. Dit werd vroeger veel gedaan, maar ik meen dat het huidige inzicht is dat deze lussen storing door kunnen geven op elkaar doordat ze dan als transformator werken.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Peter125
      Sinds 2 weken nieuwe bestuurder, ben 55 uit midden van het land, van een 2020 e-Niro zwarte executive. Mijn eerste Kia en tot op heden bevalt het. Ga hier op het forum rondkijken en laat me informeren. 
    • By Voxxie
      Hallo, 
      Ik ben Hans en mag eind juli 2020 (als het goed is)  mijn KIA e-Niro MY20 Executiveline ophalen in de kleur Gravity Blue. 
      Ik rijdt op dit moment via mijn werk in een Volvo V40 welke aan uit de lease loopt. 
      Electrische Volvo's vallen buiten mijn Lease budget  dus toen is mijn ook gevallen op de e-Niro. 
      We waren aan de late kant met bestellen, maar wegens COVID-19 begreep ik van de dealer dat er een aantal auto's zijn geannuleerd / uitgesteld door hun kopers en er dus op tijd eentje voor mij beschikbaar is. 
      Dus laten we het hopen

• By Archz0r
      Hoi allemaal, 
      Ik ben Danny, 38 en hoop eind mei/begin juni (of later ivm coronavirus) mijn nieuwe leaseauto te mogen ontvangen: Kia Proceed GT in kleur Blue flame.
      Momenteel rijd ik tijdelijk een Seat Ateca 1.5 DSG FR Business Intense en een trackspec Citroën Saxo voor trackdays. 
  • Create New...