Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Geeft iemand soms ervaring met de website kiapartsuk.com ? 

dit zouden originele kia onderdelen zijn, maar allemaal wel een heel stuk goedkoper, ik heb namelijk wat nieuwe carroserie delen nodig( bumper, motorkap,linker en rechtvleug en 2 koplampen voor mijn kia picanto nieuw model 2017)

als ik daar alles zou kopen met btw inbegrepen zonder de bumper weliswaar kom ik met verzending op nog geen 600€, wat wel goedkoop is uiteraard.

• 2 weken later...
Geplaatst

Dit bedrijf levert inderdaad orginele Kia onderdelen, maak wel zeker dat de benodigde onderdelen identiek zijn aan de gene bestemd voor de Europese markt.

Deze mensen kunnen je niet helpen met identificatie als je voertuig niet in de UK is geregistreerd.

En er zijn nogal wat verschillen in links en rechts gestuurde uitvoeringen, denk aan onderdelen zoals ruitenwissers interieur matten spiegels maar in dit geval belangrijk voor jou.. verlichting.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...