Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nope... die melding verschijnt ook niet (meer).

Naderhand verbinden met Live geeft ook helemaal niks terug... het scherm zegt nog wel "bezig te verbinden" en daar blijft het bij.

Als ik straks bij de wagen kan zal ik de sim eens opzoeken, misschien zit ie los. Anders inderdaad even naar de dealer.

Geplaatst

Volgens mij is het niet zo'n simkaart waar jij op doelt, maar is het een e-sim als ik mij niet vergis. Dat zit dus gewoon in het systeem zelf verwerkt.

Geplaatst
10 uur geleden, proZeed zei:

Maakt geen verschil..

Dat gezegd hebbende, dat hele mediacircus dat maakt toch zelf al verbinding met de Kia Live Services? Ook zonder telefoon?

Tenminste, dat meen ik mij te herinneren, want ik schakel de telefoon zelden in in de auto en de services hebben vrijwel altijd gewerkt.

Maar goed, nu met of zonder telefoonverbinding, Live Services (allen) doen niets..

Ik heb een MY2019.

Zonder verbinding met de hotspot van mijn telefoon geen live services, geen flitsmeldingen, geen weervoorspelling  enz.

Als je een MY2020 hebt is het mss anders.

Geplaatst

12 uur geleden, pdakkerman zei:

Ik heb een MY2019.

Zonder verbinding met de hotspot van mijn telefoon geen live services, geen flitsmeldingen, geen weervoorspelling  enz.

Als je een MY2020 hebt is het mss anders.

MY2020 hier.

Ik heb nooit (actief) een hotspot ingesteld etc. Dus ging er altijd van uit dat het iets automatisch was. Weerbericht en file/omleidingen kwamen netjes binnen.

54 minuten geleden, Wutroe zei:

Is het geen abonnement wat na een jaar stopt?

Zal ik eens navragen. Maar dan hadden de klanten daar toch iets van info gehad moeten hebben? Of een soortgelijke melding in het scherm? "Koop Nu" ofzo  :innocent:

Ding is krap aan een half jaar oud overigens.

Vandaag even de dealer contacteren in elk geval.. niet heel spannend, maar wel fraai als het werkt.

Geplaatst

Het oude model (2019) moet via een hotspot van je telefoon idd, het my2020 heeft een ingebouwde internetverbinding (UVO) en is er geen abonnement nodig zover ik weet. Volgens mij iig geldig gedurende de 7 jaar Kia garantie.

Geplaatst (aangepast)

UVO app werkte ook niet meer na een update, contact gehad met de Kia-Uvo EU customer care.

Na fixen van de app ook gezegd dat UVO geen connectie met de wagen kon maken. Op hun aanraden de Navi-unit een harde reset gegeven.

Na wat laden en wachten zijn de Live Services weer terug! (inderdaad, zonder hotspot etc)

Misschien een goede tip voor de volgende die hier tegenaan loopt :)

aangepast door proZeed
Geplaatst

Harde reset? Je bedoelt gewoon met een paperclip oid in de verzonken knopje rechtsonder drukken? Dat kan je bij problemen sowieso als eerste proberen. Dat is nagenoeg hetzelfde als je telefoon helemaal uitzetten en weer aanzetten waarmee de meeste basale problemen vaak wel verholpen zijn. Ik dacht eerlijk gezegd dat je dat al wel gedaan had, anders had ik je die tip ook kunnen geven ;)

Fijn dat alles weer werkt iig!

Geplaatst

Had daar (nog) niet aan gedacht nee. Knopje was me nooit zo opgevallen.

Ik ging ervan uit dat het systeem zichzelf telkens van contact af al netjes een reset gaf :) 

• 2 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Sinds een paar weken zijn bij mij de radio logo’s van de npo 1,2,3 etc in een lage resolutie zichtbaar. Ander logo’s bv 538 zien er wel mooi uit. Ben ik de enige of hebben daar meer berijders last van.

image.jpg

image.jpg

aangepast door Louk Seton
Geplaatst

Heb ik ook. Ik vroeg me al af of het de eerste weken (ik heb de Niro pas sinds juli) beter was. Blijkbaar zendt de publieke omroep deze in lage resolutie uit om meer bandbreedte voor het geluid te hebben.....

Geplaatst

Mij viel het trouwens op dat de vertaling niet altijd correct is , de zeven hoor je als seven ( op zijn engels ) , gouda is vertaald als goud a. verder geen problemen tegen gekomen.

• 4 maanden later...
Geplaatst

Ik heb de gegevens van mijn ProCeed bijgevoegd. Dit was in september 2020 de laatste versie. Ik kwam via een ander Kia forum bij een bericht dat het binnenkort mogelijk wordt om thuis je Kia software te updaten. Je kunt de software hiervoor al downloaden. https://update.kia.com/ Europa staat er helaas nog niet bij. Misschien heeft iemand meer informatie wanneer dit beschikbaar komt?

IMG_20200919_190117_s.jpg

Update.jpg

Geplaatst
4 uur geleden, NBe zei:

Ik heb de gegevens van mijn ProCeed bijgevoegd. Dit was in september 2020 de laatste versie. Ik kwam via een ander Kia forum bij een bericht dat het binnenkort mogelijk wordt om thuis je Kia software te updaten. Je kunt de software hiervoor al downloaden. https://update.kia.com/ Europa staat er helaas nog niet bij. Misschien heeft iemand meer informatie wanneer dit beschikbaar komt?

IMG_20200919_190117_s.jpg

Update.jpg

Ik vrees dat je dit niet te rap in europa zal moeten verwachten.

• 2 maanden later...
Geplaatst

Nog nieuws over updates?

Vraag mezelf af of het überhaupt nuttig is om een update uit te voeren als de laatste software maar van september 2020 dateert.

• 3 weken later...
Geplaatst
Eens kijken wat het brengt....
16186435399924240045176604793357.thumb.jpg.27c754bc60fad8f5f954a4743532d86e.jpg
Heb hem ook sinds eergisteren, niet veel verandering...
Nog steeds lila en geen homescreen in 3 delen zoals vroeger

Verstuurd vanaf mijn HD1913 met Tapatalk

Geplaatst (aangepast)

Als het goed is kan je bij AA nu wel een een widget kiezen aan de rechterkant zodat je iig het hele scherm kan benutten (ipv 1/3 een nutteloos AA logo). Hopelijk ooit een keer fullscreen AA 

Screenshot_20210417-103231_YouTube.jpg

aangepast door Renzo4000
Geplaatst
Als het goed is kan je bij AA nu wel een een widget kiezen aan de rechterkant zodat je iig het hele scherm kan benutten (ipv 1/3 een nutteloos AA logo). Hopelijk ooit een keer fullscreen AA 
AA is nog steeds een klein deel van het scherm, wat er wel veranderd is dat je de lege ruimte nu kan vullen met je Kia gps of klok of media content.

Verstuurd vanaf mijn HD1913 met Tapatalk

Geplaatst

Update geslaagd 

Alleen jammer dat ik nog steeds de Spotify problemen heb

Maar ik kan nu wel het scherm rechts kan Vullen met delen van de Kia schermen

16186482044456901490886380907850.jpg

• Thanks 1
Geplaatst
32 minuten geleden, pdakkerman zei:

Alleen jammer dat ik nog steeds de Spotify problemen heb

Bij mij help het als ik Bluetooth uitzet voor het verbinden met de kabel. Google auto zal starten en zelf de bluetooth weer inschakelen. Vervolgens werkt Spotify wel bij mij.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...