spostma85 Geplaatst 4 Februari, 2016 Geplaatst 4 Februari, 2016 Beste Sorento I bezitters, Ik beschik nu over een werkplaatshandboek voor de Sorento I, in het 'Engels'. Het omvat diesel en benzine uitvoering, 4wd systeem, gebruikershandleiding, foutcodes, handleiding over frame/plaatwerk etc. Het is een digitale versie die totaal 180mb is. Mocht je interesse hebben stuur mij dan een pm, dan komen wij er wel uit. Mvg, Sander Quote
Lique Geplaatst 5 Februari, 2016 Geplaatst 5 Februari, 2016 Ik hoop dat je er niet al teveel moeite voor hebt moeten doen, want dit handboek is in nederlandse versie al jaren beschikbaar/te downloaden via dit forum. 1 Quote
bigwade Geplaatst 5 Februari, 2016 Geplaatst 5 Februari, 2016 ^^Beetje flauw, lid doet moeite en heeft geen kennis van postings die hier al jaren rondhangen. spostma85, alsnog bedankt. Quote
spostma85 Geplaatst 6 Februari, 2016 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2016 Haha oke, dat wist ik niet inderdaad. Ik heb wel posts gelezen waarin Masimo aanbood om een duitse versie te delen die hij bezat. Ik zal eens 'goed' rondkijken. Gelukkig heb ik er niet veel moeite voor hoeven doen, 7,99 euro via Ebay, en direct binnen via download link. Slotje. 1 Quote
Smart Geplaatst 6 Februari, 2016 Geplaatst 6 Februari, 2016 Geeft natuurlijk niet, was goed bedoeld. Quote
Lique Geplaatst 6 Februari, 2016 Geplaatst 6 Februari, 2016 MIjn idee....ooit, om werkplaatshandboeken ook middels een stick in de betreffende autocategorie te zetten was zo slecht nog niet Je vind het boek in Forum algemeen. Daar is het een verzameltopic van diverse handboeken. Ergens bovenaan, staat sticky, is wel gearchiveerd zodat je 'm iig via de zoekfunctie ook niet vindt. Quote
spostma85 Geplaatst 6 Februari, 2016 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2016 Ik heb 'digitale werkplaatshandboeken kia' gevonden, bedankt Lique. Volgens mij ben jij in de war met het 'instructieboekje' topic, die zijn er voor 'wel' voor alle types in het Nederlands. Het valt mij op dat er nog niet zoveel 'werkplaatshandboeken' in het betreffende topic staan. En toch is het topic gearchiveerd... jammer Voor de Sorento '1' (2002-2006) zie ik slechts een duitse versie van 2002-2004. (ik heb bouwjaar 2006) Dan ben ik toch blij met mijn Engelse versie van 2002 t/m 2006. Deze bevat ook meer/andere info dan op het forum lijkt het. Jammer dat ik mijn documenten niet kan toevoegen aan dat topic omdat die gearchiveerd is. Dan post ik ze wel apart denk ik.. Quote
Roland Visser Geplaatst 22 September, 2018 Geplaatst 22 September, 2018 Op 5-2-2016 om 12:43, Lique zei: Ik hoop dat je er niet al teveel moeite voor hebt moeten doen, want dit handboek is in nederlandse versie al jaren beschikbaar/te downloaden via dit forum. Zou je mij kunnen vertellen hoe ik in het forum het werkplaatshandboek van de sorento 2.4 kan downlouden Ik ben nieuw op deze site vandaar mvrgr rolandv Quote
bigwade Geplaatst 23 September, 2018 Geplaatst 23 September, 2018 19 uren geleden, Roland Visser zei: Zou je mij kunnen vertellen hoe ik in het forum het werkplaatshandboek van de sorento 2.4 kan downlouden Ik ben nieuw op deze site vandaar mvrgr rolandv Welkom hier. Stel je even voor, vinden we leuk. Daar is een apart forum deel voor. Ik heb een Duits WPHB voor je (staat op eigen server) ik stuur je per PB even een link. Quote
Gast PAKKER Geplaatst 2 Oktober, 2019 Geplaatst 2 Oktober, 2019 @spostma85 Beste Sander, Heb je het werkplaats handboek nog beschikbaar? Met vriendelijke groet, Patrick van den Akker Quote
spostma85 Geplaatst 3 Oktober, 2019 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2019 3 uur geleden, bigwade zei: ^^ je hebt een privé-bericht. Ah, je bent me al voor. Welke versie heb jij dan? Quote
Gast PAKKER Geplaatst 4 Oktober, 2019 Geplaatst 4 Oktober, 2019 bigwade heeft de Duitse versie. Welke taal heb jij dan? Engels zou best welkom zijn Quote
spostma85 Geplaatst 4 Oktober, 2019 Topic Starter Geplaatst 4 Oktober, 2019 1 uur geleden, PAKKER zei: bigwade heeft de Duitse versie. Welke taal heb jij dan? Engels zou best welkom zijn Laat ik nu de engelse versie hebben. Ik zal vanavond kijken of ik de download link nog kan vinden. Anders moe ik even wat verzinnen. Wordt vervolgt. Gr. Sander Quote
spostma85 Geplaatst 5 Oktober, 2019 Topic Starter Geplaatst 5 Oktober, 2019 @PAKKER je hebt een pb, succes Quote
Tom Langbroek Geplaatst 29 November, 2019 Geplaatst 29 November, 2019 graag zou ik ook een versie willen van een werkplaats handboek voor een kia sorento 2.4 uit 2003 als iemand die beschikbaar heeft heel graag. ik hoor het graag van iemand. gr. Tom Quote
Berry322 Geplaatst 18 Januari, 2020 Geplaatst 18 Januari, 2020 Goede avond, ook ik heb er wel belang bij. alvast bedank. Quote
spostma85 Geplaatst 19 Januari, 2020 Topic Starter Geplaatst 19 Januari, 2020 @Berry322 Je hebt een PB. Quote
Keesv Geplaatst 11 Juni, 2020 Geplaatst 11 Juni, 2020 Wie zou mij kunnen helpen aan een werkplaatshandboek voor een Sorento uit 2004. Ik wil graag zoveel mogelijk zelf aan de auto werken bij voorbaat dank Quote
Keesv Geplaatst 11 Juni, 2020 Geplaatst 11 Juni, 2020 @spostma85 heeft u het wph nog ik zou die ook erg graag willen hebben Quote
Grafi Geplaatst 30 Maart, 2025 Geplaatst 30 Maart, 2025 Goede middag Ik wil een gokje wagen betreffende. WERKPLAATSHANDBOEK Ik heb een Kia Sorento van 18.09.2009 het is een 2.4 Benzine. Daar deze net in de overgang van de 1 naar de 2 is kan het goed zijn dat de motor ook in de 1 ligt. Ik moet de Cylinderkop uibouwen wegen koppakking Zodoende zoek ik deze lijst in het Duits of Nederlands. Wie kan mij hieraan helpen mogen Kopien zijn of CD. Kosten worden natuurlijk vergoed .mocht je nog gegevens nodig hebben laat het even weten Bij Voorbaat Dank Paul Venhorst 06 52727525 Quote
Grafi Geplaatst 27 April, 2025 Geplaatst 27 April, 2025 Hallo Ik ben nog steeds op zoek naar WERKPLAATSHANDBOEK KIA SORENTO II 2.4 BENZINE/GAS XM VAN 18.11.2009?????????????? WIE O WIE KAN MIJ HELPEN maakt niets uit wat het moet kosten ! Groet grafi Paul venhorst Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.