Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Zijn er meer mensen die last hebben van het probleem dat mijn touchscreen van mijn Ceed SW uit 2020 zelf verspringt? Linksboven waar de knop “menu” zit wordt geactiveerd zonder dat ik het aanraak. Scherm is schoon

9A709938-60F9-464B-A0B0-6B78801BFD85.jpeg

aangepast door Denholt
Geplaatst

Dag, bedankt voor je antwoord. Heb ik nog niet kunnen vinden. Heb de dealer nu een filmpje gestuurd en inmiddels de piepjes uitgezet welke je hoort als je het touchscreen aanraakt. Scheelt een stuk;-). Maar irritant is het wel

Geplaatst

Misschien heb ik het al gevonden: Naast het touchscreen heb ik een telefoonhouder die een nieuwer type IPhone draadloos kan opladen. Deze heb ik nu verwijderd en het lijkt te helpen. Iets met straling/magneet? Ik ga het even in de gaten houden.

Geplaatst

Had ik ook, smartphone vlak naast het navigatiescherm met een magneet bevestiging. Bij mij viel de radio uit. Andere plaats gezocht en weg probleem.

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...