Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nee, in het menu zit niks wat met VESS te maken heeft, al is mijn mediasysteem zowiezo anders als wat in talloze you tube filmpjes te zien is...zie daar overal het scherm in drieën verdeeld waarbij je ieder deel apart door verschillende info kan scrollen. Die van mij deelt slechts in tweeën 1/3 2/3 verdeling. Vind ik niet erg overigens, scherm ziet er gelikt uit, reageert soepel en snel en de muziek klinkt behoorlijk goed voor een standaard systeem zonder JBL premium sound. VESS geluid valt me mee dus laat het maar zo

Geplaatst

Ik heb mij laten vertellen dat de oudere modellen 3 schermen hadden. Vanaf 21my zou dat naar 2 zijn gegaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Gast ElectricKia
Geplaatst

In onze versie, de nieuwe MY22, is het niet eens meer mogelijk om deze uit te zetten. Weet niet of het aan de e-Niro Edition ligt of dat wat de verkoper zegt: dat het niet meer kan omdat het nu zo is besloten om te doen. Uh ja, het zal, ik weet het niet. Zelf niet zoveel problemen mee, het klinkt wel aardig :-)

• 1 maand later...
Geplaatst

Goh, wat een opwinding over een klein beetje geluid. Ik begin te twijfelen of er misschien een groot verschil is tussen de ene en de ander vess. Ik heb deze week mijn nieuwe e-niro gekregen en kan het geluid alleen horen als ik buiten sta. Voor de buurt zal het dus niet erg opvallen. Overigens is in de 2022-uitvoering de vess knop niet meer aanwezig, maar ik kan daar dus prima mee leven.

Geplaatst

Soms kan ik het me wel voorstellen dat het irriteert. Ik zat laatst 2 hoog bij het raam, en hoorde op een slordige 100 meter dat er een niro aan het inparkeren was.. Dat lijkt me toch echt wel een overkill aan geluid ;-)

Ik heb ook sterk de indruk dat de oude (HEV)niro een stuk minder aanwezig was. En voor een stoplicht stiller, want geen VESS..
Ik zag al mensen die de stekker hebben losgetrokken, voor in de bumper.

Geplaatst
Goh, wat een opwinding over een klein beetje geluid. Ik begin te twijfelen of er misschien een groot verschil is tussen de ene en de ander vess. Ik heb deze week mijn nieuwe e-niro gekregen en kan het geluid alleen horen als ik buiten sta. Voor de buurt zal het dus niet erg opvallen. Overigens is in de 2022-uitvoering de vess knop niet meer aanwezig, maar ik kan daar dus prima mee leven.
Ik ben het met je eens. De overlast valt reuze mee, alleen bij het achteruit in parkeren zorgt het gepiep voor hinder in de buurt. Het VESS zelf trekt weinig aandacht.
Geplaatst

Alleen als ik midden in de nacht thuis kom (en achteruit de oprit op rij) zet ik de VESS uit. Scheelt boze ega en buren .....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...