HOD Geplaatst 20 December, 2020 Geplaatst 20 December, 2020 Hoi allemaal, Ik ben net de trotse bezitter van een Kia rio 3 uit 2016 (5deurs). Ik wil graag een originele armsteun en na een tijd zoeken kwam ik er een tegen zonder dat telefoon bakje aan de voorkant. Kan ik deze gewoon in mijn auto installeren en mijn huidige telefoonbakje gebruiken, of moet ik er een met telefoonbakje ingebouwd nemen (zie 2e foto). Verder nog tips voor het installeren? Groeten, Hod Quote
Murcielaygo Geplaatst 21 December, 2020 Geplaatst 21 December, 2020 Ik ken de Rio verder niet, maar ik heb het idee dat op de tweede foto je de scheiding kunt zien tussen bakje en console.Dus mij lijkt dat dat deel uitwisselbaar is en je kunt volstaan met het deel uit foto 1. 1 Quote
HOD Geplaatst 22 December, 2020 Topic Starter Geplaatst 22 December, 2020 Ja, dat dacht ik ook al. Zodra ik hem binnen heb ga ik ermee aan de slag! Quote
HOD Geplaatst 31 December, 2020 Topic Starter Geplaatst 31 December, 2020 Nou, de armsteun is binnen, meteen aan de slag gegaan. Het eruit halen van de console ging helemaal prima, maar de nieuwe console past helemaal niet. De achterkant (waar de middenarm steun zit) kan ik helemaal niet vastzetten én het stukje voor de bekerhouders past niet.. Ik heb wat foto's bijgevoegd. Ik heb nog geprobeerd om de middenarmsteun eraf te halen en op de originele console te zetten, maar ook dat ging niet. Iemand een idee hoe dit kan? De donor auto is van 2013 en die van mij van 2016. Is er nog een andere manier (€260 euro bij de dealer is me iets teveel van het goede) om een middenarmsteun te realiseren? Wil het liefst origineel, vanwege de bekerhouders die ik gebruik. In ieder geval een fijne jaarwisseling alvast! Ik tag jullie alvast vanwege de vele kennis:) @xtra40 @Murcielaygo span widget Quote
Murcielaygo Geplaatst 31 December, 2020 Geplaatst 31 December, 2020 Dat is raar. 2013 en 2016 is beide een RIO UB.Misschien dat er verschil zit tussen 3- en 5-deurs? Quote
HOD Geplaatst 31 December, 2020 Topic Starter Geplaatst 31 December, 2020 Ja datJa dat dacht ik ook; zie nu echter dat ik de onderste beugel niet heb. Misschien toch de dealer maar even bellen om te vragen hoe en wat. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.