-
Latest Images
-
KIA X-ceed 2019 > heden (IMG_20210202_172315.jpg)
By: Willy Xceed · 03/02/2021 -
-
-
-
-
Similar Content
-
By pdakkerman
Ik krijg Spotify niet aan de praat op mijn nieuwe Proceed.
Afgelopen 2 maanden had ik even een carens ?2018 model? En volgens mij werkte het daar ook al niet, maar dat weet ik niet zeker meer.
Alles wat ik kan updaten is geüpdate.
Maar als ik op Spotify op mij telefoon (aangesloten natuurlijk) start, is de muziek wel hoorbaar. Of dat via de kabel is of bluetooth weet ik niet.
Volgende / vorige nummer werkt niet.
Meer mensen dit probleem?
-
By Tuut
Hoi, het lukt mij niet om een adres vanuit UVO app naar de auto te sturen. Hebben meer gebruikers hier last van?
gr Rudi
-
By Vinz3nt
Hallo.
Ik wil met de auto door de wasstraat maar ben bang dat de auto blokkeert.
Ik kom van een hele simpele auto naar deze met automaat en allerlei hulpen (anti slip, tractie controle, lane assist)
Ik hoorde dat je eerst allerlei dingen moet doen omdat je anders geblokkeerd staat.
Neem niet aan dat ik de automaat in D moet laten? Of juis wel? Welke hulpen moet ik uitzetten.
Dat wordt billen knijpen de eerste keer
Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
-
By tijdjes123
Weet iemand hoe ik kan oplossen dat ik Teams in mijn auto op kan nemen.
Ik wordt best veel gebeld via Teams en 9 van de 10x hoor ik hem wel overgaan maar kan ik hem niet opnemen.
Dan moet ik onder het rijden mijn telefoon pakken om dan op te nemen. Als ik heb opgenomen werkt het wel via de speaker en de microfoon in de auto en niet in mijn telefoon.
-
By sammeke lievers
Hallo,
Ik ben in een bezit van een kia picanto JA III (3 jaar nu ) maar nu begin ik stilaan problemen te hebben met mijn batterij. ik heb wel een dachcam en een kleine actieve subwoofer maar dat wil toch niet zeggen dat ik mijn auto niet te lang mag laten openstaan ? ik heb dit al eens een keertje bij het onderhoud gezegd en die hebben toen een batterij test gedaan maar die bleek nog OK.
Nu vroeg ik mij af of ik een nieuwe goede batterij kan kopen ? heb al liggen rondgooglen maar ik heb er niet zo veel ervaring mee of die nu past of niet. op autodoc staan er persies batterijen bij die niet in mijn auto passen als ik mijn auto selecteer.
wat is jullie ervaring ? kennen jullie goede batterijen ? hebben jullie hier ooit problemen mee gehad ?
-